Download
Щодо порядку зарахування дітей до інклюз
Adobe Acrobat Document 129.0 KB
Download
Лист МОН щодо комплектування спецгруп ві
Adobe Acrobat Document 197.0 KB
Download
Про визначення рівня підтримки у дітей з
Adobe Acrobat Document 827.4 KB
Download
Лист МОН Щодо відрахування дітей із закл
Adobe Acrobat Document 453.7 KB
Download
Лист МОН Щодо надання роз’яснень про ком
Adobe Acrobat Document 176.5 KB
Download
Лист МОН Про зарахування ло закладів дош
Adobe Acrobat Document 228.2 KB

Умови зарахування дітей в СЗДО №232

На підставі Постанови кабінету міністрів Країни від 12 липня 2017 року №545 (із змінами, внесеними згідно з Постановою КМУ № 617 від 22.08.2018), рішення засідання Запорізької обласної психолого-медико-педагогічної консультації (протокол № 1 від 16.01.2016) в СЗДО № 232 мають право бути зарахованими діти, які мають порушення опорно-рухового апарату тільки середнього та тяжкого ступеню. 

  

Дитячий церебральний параліч ФОРМИ:

- Спастична диплегія- парапарез (хвороба Літтля); 
- Подвійна геміплегія-тетрапарез; 
- Гіперкінестична форма;

 - Атонічно-астатична форма;
- Геміплегічна, геміпаретична форма

Важкі порушення опорно-рухового апарату внаслідок органічного ураження ЦНС

(як варіант самостійно пересувається, себе обслуговує) 

При легких формах ДЦП:порушення опорно-рухового апарату внаслідок органічного ураження ЦНС

Дошкільний вік 
А) корекційно-розвиткове навчання за програмою для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату до початку навчання у школі (до кінця навчального року, по 31 травня)

Б) корекційно-розвиткове навчання за програмою хія дітей з порушеннями опорно- рухового апарату до початку навчання у школі(до кінця навчального року, по 31 травня), короткотривалий режим перебування з метою надання індивідуальної корекційної допомоги. 

Формування моторики, навичок соціально- побутової орієнтації, самообслуговування.

Заняття з логопедом, психологом.

- Остеохондроз хребта;

- Міопатія; 
- Нейропатія;
- Наслідки інфекційних поліартритів; 
- Наслідки поліомієліту (хвороба Гейне-Медіна) у відновному і резидуальному станах;
- Сколіози нейрогенного походження);
- Артогрипоз;
- Клишоногість – важка ступінь.

При легких формах порушення опорно-рухового апарату (як варіант самостійно пересувається, себе обслуговує)

Дошкільний вік

 А) корекційно-розвиткове навчання за програмою для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату до початку навчання у школі (до кінця навчального року, по 31 травня)

Б) корекційно-розвиткове навчання за програмою хія дітей з порушеннями опорно- рухового апарату до початку навчання у школі(до кінця навчального року, по 31 травня), короткотривалий режим перебування з метою надання індивідуальної корекційної допомоги. 

Розвиток дрібної моторики (за необхідністю), навичок соціально-побутової орієнтації, самообслуговування

Заняття з логопедом, психологом.

- Кривошия;

- Клишоногість –

легка ступінь;

-   Деформація суглобів:

          - дисплазія, 

          - вивих, 

          - підвивих, 

          - вальгусна деформація шийки стегнової кістки,

         - укорочення кінцівки; 

-  Деформація грудної клітки: 

         - лійкоподібна і воронкоподібна,

         - килеподібна; 

-   Деформація стоп:

         - плосковальгусна,

         - еквіно-варусна деформація стоп ІІІ-ІV ступеня

Значні порушення опорно-рухового апарату (як варіант самостійно пересувається, себе обслуговує)

Дошкільний вік

корекційно-розвиткове навчання за програмою дітей з порушеннями опорно- рухового апарату до початку навчання у школі (до кінця навчального року, по 31 травня), (2 (3) роки в залежності від віку дитини) 
Заняття з логопедом, психологом.