Розклад   організованої  освітньої діяльності    

групи № 2 «Полуничка» (4 року життя)

на літній період 2024 року

Понеділок

1.   Художньо-продуктивна діяльність (малювання)

2.  Художньо-продуктивна діяльність (музика)

   ІІ половина дня

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художньо–мовленнєва діяльність)

9:00 – 9:25

 

9:35 – 9:55

 

  

15:45 – 16:05

Вівторок

1     Ознайомлення з соціумом (довкілля)     

2.  Здоров’я та фізичний розвиток.     

ІІ половина дня

Еколого-валеологічна діяльність

9:00 – 9:20

 9:30 – 9:55

  

15:45 – 16:05

Середа

1.   Художньо-продуктивна діяльність (музика)

 2.  Художньо-продуктивна діяльність (аплікація /конструювання)// ЛФК         

ІІ половина дня

ППБ, ПДР, БЖД

9:00 – 9:15

 

9:25 9:45

 

 

15:45 – 16:05

Четвер

1.   Здоров’я та фізичний розвиток         

2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування                               ІІ половина дня

Сенсорно- мовленнєва діяльність

9:00 – 9:20

 

9:30 9:50

 

 15:45 – 16:05

П’ятниця

1. Ознайомлення з природним довкіллям

2.  Художньо-продуктивна діяльність (ліплення)                    

ІІ половина дня

Мистецька діяльність

9:00 – 9:20

 9:30 – 9:50

  

 

15:45 – 16:05

 

Розклад   організованої  освітньої діяльності

групи № 6 «Ромашка», групи № 3 "Віночок" (5-6(7) року життя)

на літній період 2024 року

 

Понеділок

1. Художньо-продуктивна діяльність (малювання)                                                      

2. Здоров’я та фізичний розвиток                  

ІІ половина дня

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художньо–мовленнєва діяльність)

9:00 – 9:20

 

 9:30 – 9:55

15:50 –16:15

Вівторок

1. Ознайомлення з соціумом (довкілля)                                                             

 2 Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

  ІІ половина

Еколого-валеологічна діяльність

9:00 – 9:20

 

9:30– 9:55

 

  

15:50 – 16:15

Середа

1 Художньо-продуктивна діяльність (аплікація /конструювання)//ЛФК                              

 2. Художньо-продуктивна діяльність (музика).                                                               

ІІ половина дня

ППБ, ПДР, БЖ

9:00 – 9:30

 

9:40 10:10

 

 

 

15:50 – 16:15

Четвер

1.  Ознайомлення з природним довкіллям       

2. Здоров’я та фізичний розвиток                       ІІ половина дня

Сенсорно- мовленнєва діяльність

9:00 – 9:30

 9:35 – 10:00

 

 15:50 – 16:15

П’ятниця

1. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення)//ЛФК                                                   2.  Художньо-продуктивна діяльність (музика).

 ІІ половина дня

Мистецька діяльність

9:00 – 9:30

 

9:40 – 10:10

  

15:50 – 16:15

  

Розклад   організованої освітньої діяльності 

  групи № 1 «Горобинка» (3 рік життя)

на літній період 2024 року

Понеділок

1 Художньо-продуктивна діяльність (музика)

2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художньо–мовленнєва діяльність) //ЛФК

9:00 – 9:15

 

9:25–9:40

Вівторок

1. Ознайомлення з соціумом (довкілля)

 2. Малювання Художньо-продуктивна діяльність (малювання)                                               

9:00 – 9:15

9:25 – 9:40

 

Середа

1.   Здоров’я та фізичний розвиток                                  

2. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення /аплікація)                                

9:00 – 9:15

 

9:25 – 9:40

Четвер

1. Сенсорний розвиток //ЛФК                                               

 2.  Художньо-продуктивна діяльність (музика)                                                        

9:00 – 9:15

 

9:25– 9:40

П’ятниця

1. Здоров’я та фізичний розвиток

 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування                                  

9:00 – 9:15

 

9:35 – 9:45


Форми оздоровчих заходів на літній період 2024 р.

Форми работи

Зміст занять

Умови організації

Відповідальний

Місце

Термін

Тривалість (хв)

 

 

Ранкова гімнастика

Традиційна гімнастика (включає прості гімнастичні вправи з обов'язковим запровадженням дихальних вправ):

- з предметами і без предметів;

- на формування правильної постави;

- на формування зводу стопи;

- імітаційного характеру;

- з використанням великих модулів;

- з найпростішими тренажерами (гімнастичні м'ячі, гантелі, обважнювачі, гумові кільця, еспандер).

Корекційна гімнастика (включення в комплекс 3-4 спеціальних вправ відповідно до характеру відхилень або порушень у розвитку дітей)

На свіжому повітрі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У спорткуточках вікових груп

Щодня перед сніданком

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Щоденно ІІ пол.дня

 

 

 

 

 

 

Ранній вік – 5 хв.

Молодша гр. – 6-8 хв.

Середня гр. – 8-10 хв.

Старша гр. – 10-12 хв.

Інструктор з фізвиховання, вихователі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вихователі

 

 

 

Заняття з фізичної культури

Вправи підбираються залежно

від завдань заняття, від віку, фізичного розвитку та стану здоров'я дітей, фізкультурного обладнання тощо.

Види занять: традиційне, тренувальне, сюжетне (ігрове), контрольне, заняття ритмічною гімнастикою, коррекціонно¬развівающее (включення спеціальних вправ у відповідності з характером відхилень або порушень у розвитку дітей).

Використовуються організовані форми занять з включенням рухливих ігор, спортивних вправ з елементами змагань, пішохідні прогулянки, екскурсії, прогулянки по маршруту (найпростіший туризм), свята, розваги

На вулиці,

на спортивному майданчику, в спортивному залі (залежно від погодних умов)

3 рази на тиждень, в години найменшої інсоляції

(до настання спеки або після її спаду)

Ранній вік – 10-15 хв.

Молодша гр. – 15 хв.

Середня гр. – 20 хв.

Старша гр. – 25 хв.

 

Інструктор з фізвиховання, вихователі

 

Рухливі ігри

Види ігор:

- сюжетні (використання при поясненні крихти-¬сказкі або сюжетного оповідання);

- несюжетні з елементами змагань на різних етапах розучування (нові, поглиблено розучувати,

на етапах закріплення і вдосконалення);

- дворові;

- народні;

- з елементами спорту (бадмінтон, футбол, баскетбол)

На повітрі,

на спортивному майданчику

Щодня, в години найменшої інсоляції

Для всіх вікових груп -

10-20 хв

Вихователі, інструктор з фізвиховання

 

Рухові розминки

варіанти:

- вправи на розвиток дрібної моторики;

- ритмічні рухи;

- вправи на увагу і координацію рухів;

- вправи в рівновазі;

- вправи для активізації роботи очних м'язів;

- гімнастика розслаблення;

- коригуючі вправи (відповідно до характеру відхилень або порушень у розвитку дітей);

- вправи на формування правильної постави;

- вправи на формування зводу стопи

На повітрі,

на ігровому або спортивному майданчику

Щодня, в години найменшої інсоляції

Ранній вік – до 5хв.

Молодша гр. – 6 хв.

Середня гр. –

8 хв.

Старша гр. –

10 хв.

 

Вихователі, інструктор з фізвиховання

 

Вправи з елементами різних видів спорту

Види спортивних вправ:

- катання на самокатах;

- їзда на велосипеді;

- катання на роликових ковзанах;

- футбол;

- баскетбол;

- бадмінтон.

Прикладне значення спортивних

вправ: сприйняття відповідних трудових навичок і дбайливе ставлення до інвентарю

На повітрі,

на ігровому або спортивному майданчику

Щодня, в години найменшої інсоляції

Середня гр. – 10 хв.

Старша гр. –

12 хв.

 

Вихователі, інструктор з фізвиховання

 

Гімнастика пробудження

(після денного сну)

Гімнастика сюжетноігрового характеру «Сон пішов. Час вставати. Ніжки, ручки всім розім'яти »

Розминка після сну з використанням різних вправ:

- з предметами і без предметів;

- на формування правильної постави;

- на формування зводу стопи;

- імітаційного характеру;

- сюжетні або ігрові;

- з найпростішими тренажерами (гімнастичні м'ячі, гантелі, обважнювачі, гумові кільця, еспандер);

- на розвиток дрібної моторики;

- на координацію рухів;

- в рівновазі

Спальня або групове приміщення при відкритих фрамугах

Щодня після денного сну

Для всіх вікових груп – 7–10 хв.

Вихователі

 

Загартувальні заходи

Система заходів з урахуванням стану здоров'я, фізичного розвитку, індивідуальних особливостей дітей:

- елементи загартовування в повсякденному житті (умивання прохолодною водою, широка аерація приміщень, обтирання, обливання до поясу);

- гартують заходи у поєднанні з фізичними вправами (правильно організована прогулянка, сонячні та водні процедури в поєднанні з фізичними вправами);

- спеціальні водні, сонячні процедури призначаються лікарем

З урахуванням специфіки загартувального заходи

За планом і залежно від характеру загартувальних заходів

На розсуд медичних працівників

Сестра медична старша, вихователі та фахівці СДНЗ

 

Індивідуальна робота

в режимі дня

Проводиться з окремими дітьми або по підгрупах з метою стимулювання до рухової активності, самостійним іграм і вправам. Передбачає надання допомоги дітям, які не засвоїли програмний матеріал на заняттях, мають порушення в розвитку.

Сприяє зміцненню здоров'я та поліпшенню фізичного розвитку ослаблених дітей, виправленню дефектів постави

У спортивному залі

встановлюється індивідуально

встановлюється індивідуально

Сестра медична з ЛФК, інструктор з фізвиховання, вихователі

 

Свята, дозвілля, розваги

Сприяють закріпленню отриманих навичок, активізації фізіологічних процесів в організмі під впливом посиленої рухової активності у поєднанні з емоціями

На повітрі, на груповому або спортивному майданчику

1 раз на тиждень

Не більше 30 хв

Вихователі  та фахівці СДНЗ