Таблиця визначення рівня досягнень дітей

за освітніми напрямами в межах БКДО України 

за вересень 2023р.

Вікова група/

списочний склад

Кількість дітей,

які пройшли діагностику

Загальний рівень дітей

Високий рівень

Достатній рівень

Середній рівень

Початковий рівень

Група № 1 (ранній вік)/

7 дітей

6 дітей

к-ть

1

2

1

2

%

17%

33%

17%

33%

Група № 6

(4 р.ж.)/

10 дітей

8 дітей

к-ть

2

5

1

0

%

25%

62,5%

12,5%

0%

Група № 5

(6 р.ж.)/

12 дітей

4 дитини

к-ть

3

1

0

0

%

90%

10%

0%

0%

Група № 4

(6 р.ж.)/

12 дітей

7 дітей

к-ть

0

3

4

0

%

0%

46%

54%

0%

Група № 3

(6 р.ж.)/

8 дітей

8 дітей

к-ть

1

5

2

0

%

12,5%

62,5%

25%

0%

Група № 2

(5 р.ж.)/

9 дітей

9 дітей

к-ть

1

6

2

0

%

11%

67%

22%

0%

Всього

58 дітей

42 дитини

к-ть

8

22

10

2

%

19%

52%

24%

5%

      З 04.09.2023 по 15.09.2023 в СЗДО № 232 в дистанційному форматі було проведено педагогічну діагностику дітей раннього та передшкільного віку.

         Батькам надані Google форми опитування за освітніми напрямами в межах БКДО для визначення рівня знань, умінь та навичок дітей. Батьки мали змогу виконати з дітьми завдання опитувальника в зручний для них час.

На час проведення педагогічної діагностики загальна кількість дітей в закладі складає  58 дітей.

Загальна кількість дітей, яких було діагностовано – 42 дитини, що складає 72,5 %.  Не пройшли діагностику 27,5%  з різних причин: не мали технічних можливостей вийти на зв’язок, дитина відмовилась виконувати завдання, батьки не зрозуміли форми опитування тощо.

За результатами даних опитувальників, отриманих від батьків, загальний результат рівня досягнень дітей по закладу складає: високий рівень 8 дітей (19%), достатній рівень 22 дитини (25%), середній рівень – 10 дітей (24%), початковий рівень 2 дитини (5%).

Виходячи із загальних результатів, можна зробити висновок, що рівень досягнень дітей за освітніми напрямами БКДО за дистанційною формою навчання в закладі на достатньому та середньому рівнях. Це свідчить про те, що засвоєння освітньої програми відбувається на достатньому рівні. забезпечення якості дошкільної освіти в дистанційному форматі в СЗДО № 232 є на достатньому рівні.

Для підвищення рівня знань дітей, дітей, які мають початковий рівень   з певних питань, батькам будуть наданні необхідні консультації і поради, індивідуальні завдання для дітей.  З батьками, які не прийняли участі в опитуванні, плануються індивідуальні форми роботи.

 Для організації подальшої освітньої роботи з використанням технологій дистанційного навчання завданням педагогів стає необхідність отримати підтримку батьків. Необхідно продумати роботу так, щоб батьків зацікавила можливість виконувати завдання у зручний час, підвищення інтересу дітей до знань запропонованою цікавою добіркою завдань тощо.

Виходячи з аналізу виокремлено певні резерви в роботі, а саме:

- забезпечення подальшої співпраці з батьками щодо організації освітнього процесу в дистанційному форматі;

- впровадження нових сучасних форм і методів співпраці з родинами вихованців, які сприятимуть активній батьківській позиції для досягнення позитивних результатів у питаннях розвитку, виховання, навчання та формування безпечної поведінки дітей дошкільного віку;

- підвищення професійного розвитку педагогів з інформаційно-цифрової, та інноваційної компетентностей; 

- об’єднання педагогів вікових груп для доопрацювання опитувальників щодо визначення рівня знань, умінь та навичок дітей шляхом зміни форми опитувальника з включенням інтерактивних завдань, що дасть можливість більше зацікавити дітей до виконання завдань та зробить опитування для батьків більш зрозумілим та доступним.