ПОЛОЖЕННЯ
про особистий прийом громадян у СЗДО № 232 «Сіренький
зайчик»
I. Загальні положення
1. Це Положення визначає основні вимоги щодо організації і проведення особистого прийому громадян директором та іншими посадовими особами спеціального закладу дошкільної освіти (ясел-садка) № 232 «Сіренький зайчик» (далі – СЗДО № 232).
2. Посадові особи СЗДО № 232 зобов’язані забезпечувати кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян, отриманих під час їх особистого прийому, з метою оперативного розв’язання порушених у них питань, задоволення законних вимог громадян, поновлення порушених конституційних прав та запобігання у подальшому таким порушенням, повною мірою реалізуючи визначені законодавством України повноваження.
II. Організація здійснення особистого прийому громадян
1. Особистий прийом громадян здійснюється: посадовими особами – у кабінетах, розташованих у приміщенні СЗДО № 232;
2. Графік особистого прийому громадян:
розміщується на сайті СЗДО № 232;
розміщується на інформаційному стенді в приміщенні СЗДО № 232.
3. Прийом громадян, які відповідно до законодавства мають право на позачерговий прийом, здійснюється позачергово.
ІІІ. Порядок проведення особистого прийому громадян
1. Під час особистого прийому громадянин має пред’явити документ, що посвідчує його особу. У прийомі громадян можуть брати участь їх представники, повноваження яких оформлені в установленому порядку, та/або особи, які перебувають у родинних стосунках з цими громадянами і мають документи, що підтверджують їх особу, та документи, які свідчать про ступінь родинних стосунків. Присутність сторонніх осіб під час проведення особистого прийому не допускається.
2. Директор або посадова особа під час особистого прийому громадян розглядає питання по суті, надає відповідно до законодавства обґрунтоване роз’яснення та вживає заходів щодо усунення порушень (у разі їх наявності).
3. У разі якщо вирішення питання, з яким звернувся громадянин, не належить до компетенції СЗДО № 232, особа, яка проводить особистий прийом, пояснює громадянину, до якого органу державної влади або місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації необхідно звернутися для його вирішення та надає наявну інформацію щодо його місцезнаходження.
4. Якщо вирішити порушене у зверненні питання безпосередньо під час особистого прийому неможливо, таке звернення оформлюється громадянином письмовим зверненням до СЗДО № 232.
Письмові звернення громадян мають бути оформлені відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян». У зверненні зазначаються прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина та викладаються суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення має бути надруковано або написано від руки розбірливо і чітко, підписано заявником (групою заявників) із зазначенням дати.
5. Директор або посадові особи під час розгляду звернень громадян зобов’язані уважно вивчати їх, у разі потреби організовувати перевірку викладених у зверненнях фактів, вживати інших заходів для об’єктивного вирішення порушених питань, з’ясовувати та приймати рішення про усунення причин і умов, які спонукають авторів скаржитися, а також у разі виявлення порушень, допущених працівниками СЗДО № 232, в межах компетенції вживати заходів для усунення причин і умов, які сприяли вчиненню порушень.
Громадяни мають право ознайомлюватися з матеріалами перевірки викладених у зверненнях фактів, якщо це не суперечить вимогам законодавства.
Громадянам у відповідь на їх звернення письмово повідомляється про результати розгляду звернень, у тому числі про результати перевірки заяви чи скарги, і суть прийнятого рішення.
Рішення, прийняті за результатами розгляду звернень громадян, мають бути мотивованими, відповідати вимогам законодавства України.
Рішення про відмову в задоволенні вимог, викладених у зверненні, доводяться до відома громадян у письмовій формі з посиланням на законодавство України і викладенням мотивів відмови.
Перелік питань
для звернень громадян, що відносяться
до компетентності СЗДО №232
Дотримання чинного законодавства в дошкільній освіті
Режим роботи СЗДО №232
Перелік діагнозів для зарахування дітей до СЗДО №232
Про комплектування вікових груп згідно чинного законодавства
Електронна реєстрація дітей до СЗДО №232
Дошкільна освіта, інноваційна діяльність, консультація спеціалістів СЗДО №232
Працевлаштування до СЗДО №232
Організація освітнього процесу СЗДО №232
Організація харчування дітей та оплата за харчування в СЗДО №232
Матеріально-технічне забезпечення СЗДО №232
Соціальний захист учасників освітнього процесу
Матеріальна допомога працівникам СЗДО №232
Надання соціальної допомоги працівникам СЗДО №232
Охорона життя та здоров’я учасників освітнього процесу
Робота СЗДО №232 в літній період
Поточні ремонти в СЗДО №232
ЗРАЗОК
письмової заяви громадян щодо розгляду їх звернення
Директору СЗДО №232
Тетяні КОНЧУКОВСЬКІЙ
П.І.Б. батьків (або опікунів)
Адреса
м.Запоріжжя
вул._____________
буд._______,кв.___
тел.:_____________
ЗАЯВА
Прошу розібратися по питанню ____________ (опис ситуації та фактів).
опис ситуації та фактів |
Прошу надати мені відповідь в усній (письмовій) формі.
___________ 20___р. ______________
(Підпис)
Алгоритм
поетапного розгляду звернення громадян
у разі виникнення конфліктної ситуації
Директор СЗДО №232 зобов’язаний:
- об’єктивно і вчасно розглянути звернення;
- перевірити викладені в них факти;
- прийняти рішення відповідно до чинного законодавства і забезпечити їх виконання;
- повідомити громадян про результати розгляду звернень.
Для прийняття правильного рішення за результатами розгляду звернення директор СЗДО №232 повинен провести перевірку фактів за всіма питаннями, порушеними у зверненні, за допомогою збору об’єктивної інформації, пояснень зацікавлених осіб, збір необхідних документів (довідки, акти, пояснювальні), урахувати аргументи всіх зацікавлених сторін.
У ході вивчення питання директор СЗДО №232 може призначити ревізію, експертизу та інші необхідні для з’ясування істини дії.
За результатами розгляду звернень, керівник, керуючись нормативно-правовими актами, має право прийняти одне з таких рішень:
- задовольнити питання звернення;
- прийняти письмове звернення, якщо питання вимагають додаткового вивчення або перевірки, вжиття певних заходів;
- відмовити в задоволені вимог, викладених у зверненні, на підставі нормативно-правових документів.
Примітка:
ДО УВАГИ!
1.Уразі виникнення конфліктної ситуації вирішувати питання з вихователями вікової групи.
2. У разі незадоволення результатами розгляду питання у межах вікової групи, батьки звертаються зі зверненням до адміністрації СЗДО №232.
3. Якщо у зверненні порушують питання, розв’язання яких не входять до компетенції СЗДО №232, батькам обов’язково роз’яснюють, куди це звернення має бути направлено для розв’язання питання та який порядок звернення.
4. Законодавством заборонено безпідставне передавання звернень іншим органам.
Заходи щодо поліпшення ефективності роботи
зі зверненнями громадян на 2023/2024 навчальний рік
№ |
Зміст заходів |
Відповідальні |
1 |
Отримання громадянами візитівки СЗДО на сайті, в якій зазначено контактні телефони директора, а також електронна пошта, графік прийому громадян директором та іншими посадовими особами. |
Директор СЗДО№232, вихователь-методист |
2 |
Проінформованість громадян з питань діяльності СЗДО№232: актуальне та своєчасне заповнення інформаційних стендів, відповідних сторінок офіційного сайту дошкільного навчального закладу |
Повноважені особи, які мають право для розв’язання питань звернень громадян |
3 |
Індивідуальний підхід до розгляду звернень громадян, детальне вивчення змісту звернення та підбір доцільних методів, шляхів розв’язання питань |
Повноважені особи, які мають право для розв’язання питань звернень громадян |
4 |
Пунктуальність у дотриманні графіку особистого прийому громадян |
Повноважені особи, які мають право для розв’язання питань звернень громадян |
5 |
Максимально ефективний розгляд та реакція на усні звернення громадян |
Посадові особи СЗДО№232, вихователі вікових груп |
6 |
Забезпечення максимальної ефективності зворотного зв’язку (телефонним зв’язком, електронною поштою, через скриньку пропозицій та побажань, індивідуальні консультації, через сторінку зворотнього зв’язку на офіційному сайті СЗДО №232) |
Посадові особи СЗДО№232, вихователі вікових груп |
7 |
Розгляд звернень у максимально короткі строки |
Повноважені особи, які мають право для розв’язання питань звернень громадян |
8 |
Якісна підготовка та контроль за отриманням відповіді на звернення |
Директор СЗДО №232 |
9 |
Аналіз роботи із зверненнями громадян кожні пів року (виробнича нарада, нарада при директорові), систематизація основних питань за зверненнями, виявлення недоліків у роботі, поліпшення її якості |
Директор СЗДО №232 |
Положення
про порядок розгляду письмових звернень громадян та
письмових звернень громадян засобами електронного зв’язку
в СЗДО №232 «Сіренький зайчик» Запорізької міської ради Запорізької області
1. Загальні положення
1.1. Положення визначає організаційні засади приймання, реєстрації, проходження та розгляду письмових пропозицій (зауважень), заяв (клопотань) та скарг громадян (далі - звернення громадян) в СЗДО №232 «Сіренький зайчик» (далі – СЗДО № 232), а також контролю за виконанням наказів завідувача у процесі та за результатами розгляду звернень громадян.
1.2. Положення розроблено згідно із Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян» із змінами внесеними згідно № 198-IX від 17.10.2019, ВВР, 2019, Постанови Кабінету Міністрів України від 17.01.2018 № 55 «Деякі питання документування управлінської діяльності» (із змінами), ДСТУ 4163-2003 «Державна уніфікована система документації, уніфікована система організаційно-розпорядчої документації, вимоги до оформлення документів» (далі – ДСТУ 4163-2003), затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 07.04.2003 № 55 та Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18 червня 2015 року № 1000/5, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 22 червня 2015 року за №736/27181 (далі – Правила організації діловодства).
1.3. Інформація про реєстрацію, проходження та облік звернень громадян фіксується в журналі реєстрації пропозицій, заяв та скарг громадян.
1.4. Всі звернення громадян і документи щодо їх розгляду, які надійшли на адресу СЗДО №232, після їх виконання формуються у справи і зосереджуються у відповідальної особи, де зберігаються протягом п’яти років у хронологічному порядку.
1.5. Відповідальність за організацію роботи зі зверненнями громадян, ведення діловодства зі зверненнями громадян в СЗДО №232, покладається на відповідальну особу.
2. Прийом і реєстрація письмових звернень громадян
2.1. Письмові звернення – це викладені в письмовій формі пропозиції, заяви, скарги, що направлені поштою або передані громадянином особисто чи через уповноважену особу, якщо ці повноваження оформлені згідно з чинним законодавством.
Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). Письмові звернення засобами електронного зв’язку надсилаються на електронну пошту СЗДО №232 dnz232Z@i.ua.
2.2. Письмові звернення громадян та письмові звернення громадян засобами електронного зв’язку, що надійшли до СЗДО №232, отримує відповідальна особа яка:
- реєструє їх у день надходження в журналі реєстрації звернень громадян школи відповідно до вимог Інструкції;
- роздруковує письмові звернення, що надійшли засобами електронного зв’язку, та реєструє як письмові звернення в журналі реєстрації звернень громадян, отриманих засобами електронного зв’язку;
- визначає вид звернення згідно зі статтею 3 Закону України «Про звернення громадян»;
- перевіряє їх на відповідність вимогам статті 5, 7 та 8 Закону України «Про звернення громадян».
2.3. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.
2.4. Звернення, оформлене без дотримання вимог ст.5 Закону України «Про звернення громадян», п.п.2.3 даного Положення, повертається авторові з відповідними роз‘ясненнями не пізніше, ніж через 10 днів від дня його надходження. Копія такого звернення залишається у СЗДО №232.
Відповідь заявнику з роз‘ясненням вимог ст.5 Закону України «Про звернення громадян» надає школа.
2.5. Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.
3. Розгляд письмових звернень громадян
3.1. Директор СЗДО №232, а у разі його відсутності – в.о.директора особисто розглядає звернення громадян, що надійшли до закладу і надає доручення для його виконання.
3.2. У разі надання доручення щодо розгляду звернення громадян кільком виконавцям узагальнену відповідь на звернення готує перший виконавець, зазначений у резолюції, якщо не визначено іншого, і надає інформацію не менш, ніж за три дні до закінчення контрольного строку виконання доручення.
3.3. У разі, якщо вирішення питань, порушених у письмових зверненнях громадян, не належить до повноважень СЗДО №232, вони пересилаються відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» на розгляд органу, до компетенції якого відноситься вирішення питання по суті, у строк не більше п’яти днів з дня надходження до СЗДО №232, про що повідомляється громадянину, який подав звернення.
3.4. Звернення громадян, розгляд порушених питань, які належить до компетенції СЗДО №232, не пізніше, ніж на другий день після реєстрації, направляються до виконавця із зазначенням строку для підготовки проекту відповіді заявнику за підписом директора.
3.5. Якщо виконавець вважає, що розгляд отриманого звернення громадян не належить його компетенції, він не пізніше, ніж за 2 дні після отримання повертає до директора оригінали звернення та надає інформацію з обґрунтуванням необхідності зняття питання з контролю.
Після повернення звернення виконавець вносить дані до журналу реєстрації звернень громадян СЗДО №232 та направляє матеріали розгляду даного звернення:
- якщо вирішення порушеного питання належить до компетенції іншого виконавця – безпосередньо виконавцю.
3.6. Звернення, що містять скаргу громадян на дії працівників СЗДО №232 надаються директором на розгляд адміністрації..
4. Підготовка відповідей на письмові звернення громадян
4.1. Проекти відповідей щодо розгляду звернень громадян готуються адміністрацією СЗДО №232 із зазначенням виконавця.
4.2. Виконавець у процесі виконання покладених на нього завдань щодо розгляду звернень громадян, взаємодіють з працівниками СЗДО №232 та готують відповіді на підставі інформацій.
Отримані інформації надаються виконавцем до відповідальної особи.
4.3. У разі надходження повторного звернення від одного і того ж громадянина, з того ж самого питання, якщо перше вирішено по суті, а також звернення особи, визнаної судом недієздатною, звернення, що надійшло з порушенням строків, встановлених статтею 17 Закону України «Про звернення громадян», виконавець може ініціювати припинення листування із заявником з порушеного питання.
Доповідна виконавця про необхідність підготовки відповіді заявнику щодо припинення з ним листування з порушеного питання відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян» та проект відповіді заявнику заступника директора протягом 10 днів після отримання повторного звернення надається виконавцем до відповідальної для інформування директора.
Остаточне рішення про припинення розгляду таких звернень приймає директор.
Відповідь заявнику згідно зі статтею 8 Закону України «Про звернення громадян» направляється за підписом директора (у разі його відсутності – виконуючим його обов’язки).
4.4. За бажанням заявника письмова відповідь на звернення може бути направлена на адресу електронної пошти заявника. Відповідь надсилається у сканованому вигляді із зазначенням усіх необхідних реквізитів.
4.5. Відповідь на письмове звернення, подане в електронній формі, надається з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних».
4.6. Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, директор встановлює необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.
5. Контроль та відповідальність за розгляд звернень громадян
5.1. Контролю директором за вирішенням питань, порушених у зверненнях громадян, підлягають:
- заяви, скарги і пропозиції громадян, про результати розгляду яких необхідно повідомити органи влади;
- звернення, у резолюціях директора, в яких зазначено конкретні завдання та строки виконання.
5.2. Рішення про продовження строку розгляду звернення приймає директор на підставі обґрунтованого подання виконавця з наступним повідомленням про зазначене заявника та за потреби – органу влади.
5.3. Відповідальна особа після отримання письмових звернень від директора не пізніше ніж за п’ять днів до закінчення строку виконання доручення опрацьовує звернення, готує письмову відповідь авторам та за потреби – органам влади, і надають їх на підпис директору.
5.5. Директор після підписання відповіді заявнику приймає рішення про подовження до певної дати або припинення контролю за розглядом порушених питань, що посвідчується відповідним записом на другому екземплярі такого змісту «Контроль до » або «До справи».
5.6. Підписані директором відповіді та матеріали щодо розгляду звернень громадян передаються відповідальній особі для внесення до журналу реєстрації заяв і скарг громадян на оформлення.
5.7. Для реагування, з метою попереджувального контролю за дотриманням строків розгляду звернень громадян, відповідальна особа щотижня надає дані про такі звернення директорові.
У разі недотримання зазначених строків виконавцями відповідальна особа інформує директора.
5.8. Посадові особи, які готують або підписують відповіді заявнику та за потреби – органу влади, несуть відповідальність за своєчасність, якість та повноту відповідей з питань, порушених заявником.
П О Л О Ж Е Н Н Я
про порядок розгляду звернень громадян,
отриманих за допомогою засобів телефонного зв’язку,
у СЗДО №232 «Сіренький зайчик»
Запорізької міської ради Запорізької області
1. Для прийняття усних звернень громадян, отриманих засобами телефонного зв’язку, визначається телефони спеціального закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №232 «Сіренький зайчик» (далі – СЗДО № 232) та відповідальна особа.
2. Усне звернення, отримане засобами телефонного зв’язку, реєструється та записується працівником, який отримав звернення, в журналі реєстрації «Усні звернення, які надійшли в телефонному режимі».
3. При надходженні усного звернення має бути озвучено прізвище, ім’я, по-батькові, місце проживання громадянина, суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви, скарги, прохання, вимоги, тощо. Також мають бути озвучені засоби зв’язку із заявником, якими він бажає отримати відповідь.
4. Звернення, яке надходить без дотримання вимог п. 3 даного Положення, не розглядається та не реєструється, про що повідомляється заявнику під час розмови.
5. Розгляд усного звернення, отриманого засобами телефонного зв’язку, здійснюється з урахуванням термінів розгляду звернень громадян згідно з чинним законодавством безпосередніми виконавцями відповідно до резолюцій директора СЗДО № 232.
6. За бажанням заявника йому може бути надана письмова відповідь на звернення, направлена способом, який повідомив заявник.
You can do it, too! Sign up for free now at https://www.jimdo.com
Світлана (Wednesday, 16 October 2024 17:23)
Хочу виразити велику подяку всьому колективу нашого найкращого садочка! Тут працюють дійсно незламні люди, віддані своїй справі, творчі та найдобріші вихователі, професійні спеціалісти! Дякуємо всім за те, що в такий складний, страшний час ви підтримуєте наших дітей і нас, батьків. Навчаєте і дорослих і дітей. Дякуємо директору Тетяні Леонідівні за такий творчий, професійний, талановитий, чуйний колектив! Дуже класно, що є можливість зустрічатись діткам на проєкті ЮНІСЕФ! Дитина ходить із задоволенням! Від усіх батьків бажаємо всьому колективу здоров'я, стійкості, миру! Ми вас любимо!
Тетяна (Tuesday, 04 June 2024 10:36)
Доброго дня!Хочемо подякувати всім , хто був з нами ці нелегкі роки! Наші дітки застали і час короновірусу і війну, нажаль, але чуйний, турботливий , добрий, завжди готовий прийти на допомогу персонал садочку #232 готовий був з нами бути 24/7!
Дякуємо кожному за підтримку, особливо вихователям 5 групи "Берізка" Катерині Миколаївні та Юлії Михайлівні- за цікавий навчальний матеріал та корисні розвивальні завдання!
Всім бажаємо мирного неба та щасливого дитинства!
Ткачук Тетяна (Monday, 27 May 2024 20:12)
Дуже дякую команді вихователей нашого улюбленого садочка!Дитина ходила с превеликим задоволенням !Вивчила багато цікавого ,знайшла нових друзів!
Сідашова Наталія (Monday, 27 May 2024 17:57)
Від всього серця дякуємо вихователям та фахівцю-логопеду за чудові, цікаві та креативні дистанційні заняття!
Батьки (та бабусі з дідусями �) групи N4, N5
Дехтярьова Діана Олександрівна (Monday, 27 May 2024 15:21)
Чудовий садочок,професійні,турботливі вихователі.Донечці завжди дуже цікаво і до садочка ходить із задоволенням
Майя (Wednesday, 31 January 2024 13:18)
Хочу виразити велику подяку всьому педагогічному колективу нашого садочка, якій відвідує моя дитина. Але, нажаль зараз ми бачимось тільки онлайн. Педагоги докладають дуже багато зусиль для розвитку та виховання наших дітей, готують дуже цікаві заняття з різних напрямків, дуже веселі та корисні руханки, кваліфіковані консультації для нас батьків з питань розвитку та виховання дитини. Ще раз велика подяка вам, наші вихователі та спеціалісти за таку кропітливу, складну, але дуже цікаву і необхідну для нас і наших діток роботу в такий складний час. Всім нам миру та скорішої Перемоги! З нетерпінням чекаємо зустрічі в нашому садочку!
Батьки дітей гр.2,3,4,5. (Wednesday, 29 November 2023 08:10)
Дякуємо психологу та логопеду за дуже цікаві онлайн заняття, консультації під
час воєнного стану.
Тетяна (Tuesday, 28 November 2023 16:17)
Хочеться висловити слова подяки всьому колективу найкращого дитячого садочка #232 "Сіренький Зайчик ". Ви як одна велика родина працюєте дружно та турботливо! Психолог Вікторія Григорівна має особливий підхід до діточок з вправами, що їх заохочують та пиклуються, логопед Ірина Станіславівна - професійно виправляє та зміцнює правильну вимову дітей; вихователі Катерина Миколаївна та Юлія Михайлівна , Віра Юріївна, надають завжди дуже цікаві , корисні та розвиваючи заняття;фізичне виховання - це основи всього здоров'я , що забезпечує Вікторія Ганчева, дуже активний талановитий фахівець, методист Світлана Павлівна - генератор ідей та пропозицій, та звісно директор Тетяна Леонідівна- голова цієї родини, турботлива, уважна, завжди усміхнена, яка знає підхід до кожної дитини! Нажаль наші дітки не мають змоги їсти смічну їжу в садочку, які готують як вдома.Але ми всі сподіваємось на скору зустріч та бажаємо всім натхнення та терпіння! Все буде! Щиро Вам Всім Дякуємо за Вашу Важку Працю!
Вікторія Ганчева (Tuesday, 28 November 2023 14:14)
Велика подяка методисту спеціального закладу дошкільної освіти 232 "Сіренький зайчик", Соловьовій Світлані Павлівні, за потужну методичну підтримку педагогів та батьків. За вчасне, систематичне інформування стосовно освітніх новинок та новин, за сучасні погляди на дошкільну педагогіку, за організацію методичної роботи! Завжди в нагоді! Завжди користуюся! Дякую щиро!!!
Світлана (Tuesday, 24 October 2023 18:02)
Хочу висловити подяку колективу нашого садочка! В такий складний час ви знаходите сили бути з нами на зв'язку, надаєте завжди цікаві заняття, консультації. Ваша енергія та відданість своїй справі надихає і нас! Як можемо займаємось з дітками завдяки вам! Дякую всім за допомогу та підтримку. Дякую директору Тетяні Леонідівні за організацію такої нелегкої роботи, за таких педагогів! Дуже хочеться в садочок! Сподіваємось на скорішу Перемогу та зустріч з вихователькою Оленою Вікторівною.
Тетяна (Sunday, 11 June 2023 14:41)
Весь колектив дитячого садка вітаємо з закінченням навчального року. Цей навчальний рік був дуже важкий, як для батьків так і для робітників дитячого садка.
"Сіренький зайчик"- самий найкращий садочок, з великої літери!.Але в воєнний час ваш колектив завжди був двигуном, який надихав нас на заняття та ігри з дітьми вдома. Кожного дня ми чекали завдання, виконували їх, хоча інколи було важко.Дяґкуємо вихователям групи "Полуничка": Тетяні Михалівні та Марині Генадіївні за цікаві відео-заняття, психологу Вікторії Григорівні за корисні поради та відеоролики, логопеду Ірині Станіславовні за рекомендації та корекційні вправи,які допомагають праильно вимовляти слова та звуки, методисту Світлані Павлівні , яка координує роботу своїх колег. Дякуємо директору Тетяні Леонідівні за професіоналізм, злагодженність та уміння організувати роботу колектива у цей нелегкий для нашої країни час. Бажаємо всьому колективу здоров"я, злагоди,творчіх успіхів, натхнення та МИРУ! Чекаємо на зустріч у дитячому садку.
Ева (Friday, 09 June 2023 12:12)
Шевчук
Мамочка (Monday, 20 February 2023 22:12)
Хочу також подякувати всім педагогам нашого найкращого садочка! Низький всім уклін! Ви робите справді неймовірне для нас і наших діток в такий важкий час! Завдяки вам ми зрозуміли, що таке навчати наших непосидючих дітей, як іноді важко їх організувати. І ми тепер так само вчимося розуміти своїх дітей, вчимося разом з ними. Дякую від всіх батьків психологу за такі вчасні та необхідні консультації та заняття. Дякую логопеду за корекційну роботу і терпіння в прямому онлайн спілкуванні. Дякую вихователям за цікаві заняття, ідеї та консультації. І окреме дякую директору Тетяні Леонідівні за професіональний, самовідданий колектив. Дуже сумуємо за нашим садочком і розуміємо, що тут справді люблять наших дітей та віддають їм свою душу та серце! Сподіваємося на скорішу зустріч з вами! Миру всім!
Батьки гр.1,2,3,4,5,6. (Sunday, 19 February 2023 15:57)
Наші діти і ми скучаємо за нашим садочком.Дякуємо вихователям,спеціалістам за те,що маємо можливість продовжувати навчати та розвивати наших дітей,за онлайн спілкування.
Батьки гр.1,2,3,4,5,6.
Батьки групи 3,6 (Wednesday, 15 February 2023 18:35)
Щиро дякуємо нашим вихователям,психологу,логопеду,всім спеціалістам закладу за те,що у воєнний час з нашими дітьми проводиться онлайн дистанційне навчання(заняття,консультації).
Дякуємо керівникові закладу за налагоджену роботу колективу.
Батьки групи3,6.
Тетяна (Thursday, 14 July 2022 10:31)
Хочу виразити слова подяки колективу дитсадка " Сіренький зайчик" за вашу працю. Наш син ходив до групи "Горобинка" із задоволенням. Там працюють вихователі Грибко Юлія Михайлівна і Красуля Олена Вікторівна та помічник вихователя Корнєва Олена Владиславівна в тандемі. Шкода, що Війна все зруйнувала. Колектив дитсадка знаходить можливість у важкий час тримати взаємозв'язок з дітьми. Дякуємо керівникові закладу Кончуковській Тетяні Леонідівна, за те, що вона у воєнний час продовжує керувати професійним колективом закладу, який завжди на зв'язку з батьками. Дякуємо логопеду Ірині Станіславовні за її консультації та дистанційні заняття, щодо правильної вимови звуків. Дякуємо практичному психологу Вікторії Григорівні за корисні поради, які допомагають тримати себе в руках та допомагати своїм дітям справитися зі стресовою ситуацією. Бажаємо всім здоров'я та миру. Дуже чекаємо коли наші діти з радістю підуть до садочка. Родина Шелепових
Ірина Балховітіна (Sunday, 29 May 2022 12:32)
Доброго дня! Хочу звернутися до нашого дитячого садочка, а зокрема до всіх людей, які там працюють, а особливо до наших вихователів Білоус Тетяна Михайлівна та Зарубіна
Марина Генадіївна!
Ось і настав час, коли наші дітки залишають дитячий садочок! Я звертаюся від всіх батьків групи №2 «Полуничка», хочемо сказати спасибі велике нашим чудовим вихователям, які не шкодували своїх сил і старань, які наповнювали кожен день променями радості і веселощів, які дарували дітям теплоту своїх сердець і світло посмішок. Дякуємо вам за вашу працю і доброту, будьте здорові і щиро щасливі в житті.
З самого початку, коли наші маленькі дітки переступили поріг нашого садочку, це було 4 роки тому, був страх,залишити чужим людям своє серденько, але коли з кожним днем, забираючи дитину, ти бачив посмішку і щирі розповіді, як цікаво вона провела час, у що гралася з дітками, чого навчилася, цей страх просто зник! Велика робота всього колективу, дала свої плоди, хороші, відмінні плоди, і за це ми вам вдячні, ви початок великого шляху, який жде наших дітей, і цей початок є достойним!
Наші діти пройшли нелегкі часи, спочатку вірус, потім війна, але ви наші любі вихователі завжди підтримували нас і працювали з нами та нашими дітьми, величезне дякуємо за окрему увагу для кожної дитини!
Я вважаю, що найважливіша подяка вам , це те як дивляться на вас, діти. Так, їм цікаво, що буде за стінами садка, так, вони хочуть стати дорослішими, піти в школу. Але повірте, діточки вас будуть пам’ятати ще довго. Самі теплі і зворушливі спогади тягнуться з дитинства. І ви в них — значуща частина.
Спасибі вам за це, удачі, успіхів у благородній та потрібній справі.
Татьяна (Sunday, 15 May 2022 13:07)
Хотим поблагодарить воспитателей группы 5 "Березка" Катерину Николаевну и Веру Юрьевну, а также психолога Викторию Григорьевну за то, что в такое нелёгкое время , благодаря, Вам, мы можем предложить нашим детям граммотный познавательный, обучающий и развлекательный материал, а также можно обратится за помощью к психологу и получить консультацию специалиста.
Спасибо каждому сотруднику сада за любовь и заботу к нашим деткам !!!
Наталія (Thursday, 12 May 2022 09:10)
Хочу подякувати всім педагогам нашого садочка за те, що в такий складний час підтримують наших діток, надають цікаві завдання, завжди з нами на зв'язку! Нам, дорослим, теж дуже важливо знати, що ми залишаємося разом з нашими вихователями та у будь який час можемо отримати пораду, консультацію від фахівців садочка. Окрема подяка директору Тетяні Ленонідівні за такий творчий, відданій своїй справі колектив! Віримо у скорішу перемогу! Чекаємо повернення у садочок, до наших вихователів!
Ksenia (Thursday, 12 May 2022 08:57)
Спасибо воспитателям,психологу,логопеду за то,что в военное время дают нам консультации,задания для наших детей.
Родители гр.1,2,3,4,5,6.
Татьяна (Thursday, 12 May 2022 08:50)
Хочу подякувати вихователям групи 5 "Берізка" Катерині Миколаївні та Вірі Юріївні. Ми дуже вдячні за творчі способи їх навчання під час воєнного часу. Донечка залюбки переглядає та виконує усі завдання. Раді співпраці з такими досвідченими вихователями. ДЯКУЄМО ВАМ ЗА ВИХОВАННЯ ТА ЛЮБОВ ДО НАШИХ ДІТОК!!! Наш садок найкращий!!!
Миша (Friday, 10 September 2021 22:03)
Спасибо воспитателю группы Березка! Ребенок ходит в садик с удовольствием!
Анастасия (Friday, 10 September 2021 21:17)
Спасибо, любимой Татьяне Николаевне, она всегда радостно встречает) ребёнок с радостью бежит в садик каждое утро)
Михаил (Friday, 10 September 2021 08:38)
Отличный садик, ребенок ходит с удовольствием!
Спасибо всему персоналу!
Анна Гаркуша (Wednesday, 01 September 2021 09:03)
"Серенький Зайчик" стал вторым домом для наших деток! Лучшего места для развития малышей просто не найти. Маленькие группы, в которых к каждому ребенку обеспечивают индивидуальный подход, чуткие квалифицированные воспитатели. А какие увлекательные праздники устраивают детворе!
Отдельное спасибо хочется сказать пед коллективу группы "Веночек". Наталья Викторовна, Анастасия Станиславовна, Ирина Валерьевна - вы лучшие! Спасибо за ваш труд!
Михаил (Friday, 26 March 2021 19:04)
Радуемся каждый день, тому что ребенка приняли в этот садик, хоть и ехать до него очень далеко. Таких профессионалов и любителей своей работы как
Красуля Елена Викторовна, Анастасия Ивановна и Юлия Михайловна, очень тяжело найти- большая вам благодарность за труд и душевные силы вложенные в деток!
Натали (Thursday, 25 March 2021 16:28)
Если Вы ищите самый лучший детский садик в Запорожье- то это 232 Серенький Зайчик.
Ребенок пошел в сентябре в ясли в 2 года и ещё не разговаривал, на сегодняшний день уже рассказывает 4 сказки и стихи. Это заслуга наших прекрасных воспитателей группы Рябинка. Наши воспитатели делают кукольные театры, Развивающие занятия, утренники, изучают природу, свойства воды. Регулярно ребенок приносит из Сада поделки/аппликации/ рисунки.
И ещё в садике детей развлекают батутом, шариковым бассейном, игрушками Монтессори и многое другое.
Огромное спасибо нашим самым лучшим воспитателям и коллективу садика!!!
Марина (Saturday, 06 March 2021 19:53)
Огромное спасибо нашим воспитателям:
Шрамко Н.В.,
Черняевой Л.Н.,
помощнику Кравчук Л.П. и коллективу СДНЗ за такой душевный и красивый,весенний праздник для наших деток����
И отдельная благодарность за фото,видео и возможность окунуться в эту прекрасную атмосферу���
57 (Saturday, 06 March 2021 15:37)
Верегитин Марк 0688795614
Инесса (Wednesday, 03 March 2021 18:49)
Хочу выразить огромную благодарность воспитателям детского сада №232, группы «Клубничка». Марине Геннадьевне, Татьяне Михайловне спасибо Вам за чуткое отношение к детям, индивидуальный подход к каждому ребенку, профессионализм и терпение! Ребенок с удовольствием ходит в сад, приносит разные творческие работы. Очень интересно и познавательно в этом возрасте.
Наталья (Sunday, 24 January 2021 09:26)
Спасибо огромное практическому психологу,Виктории Григорьевне, которая провела консультацию в кабинете, с соблюдением всех санитарных норм во время карантина. Мы решили вопрос по поводу развития психических процессов и эмоциональной сферы моего сыночка.
Для нас это было важно
Анна (Friday, 13 November 2020 11:39)
Хочу выразить благодарность всему коллективу нашего замечательного садика, вы настоящие профессионалы своего дела и стали для деток и нас родителей второй семьёй! Отдельное спасибо нашим заботливым и внимательным воспитателям Лидии Владимировне, Анне Николаевне и Светлане Ивановне! В группе, как и в садике в целом уют, чистота и прекрасная атмосфера, ребёнок ходит в садик с удовольствием. Наши воспитатели настоящие затейники, скучать с ними не приходится, постоянно занимаются с детками творческой деятельностью, подвижными играми и развитием в целом, спасибо за фото отчёты это очень ценно.
Марія (Tuesday, 10 November 2020 17:44)
Дякуємо колективу СДНЗ за те, щов період карантину ми маємо змогу водити наших дітей у дитсадок. Від батьків 2 групи.
Наталья (Monday, 09 November 2020 16:36)
Моя дитина відвідує групу 3 "Віночок" з вересня 2020р.Ми з синочком задоволені дуже.Тут кожен день проходить не забутнім,веселим,розважальним,пізнавальним та активним.Дитина в садочок ходить з великим задоволонням.Велику вдячність вихователям Наталії Вікторівні Могілат,Олені Вікторівні Бабак та Ірині Валеріївні Крайновій за професійний підхід до нелегкої роботи. Ви вмієте дати кожній дитині материнську любов. Вихователь-це друга мама.Бажаю Вам міцного здоров`я,успіхів у вашій роботі,вдячних батьків.
Гаркуша Анна (Tuesday, 07 April 2020 21:03)
Хочу выразить огромную благодарность всему коллективу детского сада, а особенно воспитателям гр. Рябинка! Елена Викторовна и Анастасия Ивановна! Вы Профессионалы с большой буквы! Невероятно тактичные, чуткие и отзывчивые. В непростое время карантина вы просто стали палочкой-выручалочкой для родителей )) Спасибо за неиссякаемый поток творческих идей! Благодаря вам мы все знаем, чем занять и как развивать наших малышей )
Елена Олейникова (Monday, 06 April 2020 22:16)
Очень хочется сказать много добрых слов и слов благодарности в адрес нашего детского садика.
Наши воспитатели Елена Викторовна и Анастасия Ивановна – профессионалы своего дела. Проводят много интересных занятий с детьми: и вырезают, и клеят, и лепят.
Я очень рада, что мой ребенок попал именно к таким добрым, чутким и душевным людям. Воспитатели ответственно подходят к подготовке мероприятий, с вниманием и заботой относятся к каждому ребенку.
Чувствуется, что в саду работает очень дружный и слаженный коллектив и опытные специалисты. Это тоже очень важно.
В ОБЩЕМ ОГРОМНОЕ ВАМ СПАСИБО!!!
Доня Елена (Wednesday, 01 April 2020 17:24)
Выражаю огромную благодарность нашим любимым воспитателям ясельной группы: Красуле Елене Викторовне и Макар Анастасии Ивановне за ваш труд и заботу о наших детках! Утренники- отличные! Дети идут в сад удовольствием! Занятия: утренняя зарядка, лепка, рисование, игры, прогулки - да и это далеко не все! Спасибо за фотографии - все процессы вы фотографируете и нас, родителей радуете этими фото!
Ощущаем вашу заботу, даже если ребенок заболел! Воспитатели всегда позвонят, поддержат и обязательно услышим: " Выздоравливайте! Нам очень вас не хватает! " - такое не в каждом садике встретишь...
И не забываете поздравить именинников))) - даже если это выходной!
А вот сейчас карантин, но мы постоянно на связи! В нашей группе ( в Вайбере ) вы нас поддерживаете, информируете, также мы получаем рекомедации, как занять деток, игры онлайн, советы как развивать мелкую моторику, фонематический слух, сенсорную моторику! Спасибо психологу за рекомедации на сайте! Спасибо логопеду, она тоже в группе нам рекомедации пишет.
Я рада, что мой ребенок воспитывается в таком чудесном садике, где такие прекрасные педагоги- профессионалы своего дела! Татьяна Леонидовна- респект Вам!
Мама Маратика (Friday, 27 March 2020 18:28)
Внешние состояние детского сада (обустройство площадок, ухоженность территории), состояние внутренних помещений, материальная база, а также общая "атмосфера" садика, т.е. те аспекты, которые непосредственно влияют на воспитание ребенка всегда ухожены,чистые,в хорошем состоянии. За что огромное спасибо всему коллективу детского сада!!!
!!!Не смотря на карантин, воспитателями группы Белоус Т.М. и Зарубиной М.Г. ведётся активная работа с нами(родителями группы) в социальных сетях. Спасибо вам за советы,рекомендации,консультации и просто за активную поддержку. Я рада ,что мой сынок попал к вам в группу,где вы,вместе с помощником В.Н.Нечипоренко встречаете и провожаете нас с улыбкой. Сил вам и терпения �
Наталья (Wednesday, 25 March 2020 11:39)
Большое спасибо воспитателям,специалистам,методисту детского сада за то,что дают родителям рекомендации чем занять наших детей во время карантина.Родители гр.2
Ксенія (Tuesday, 24 March 2020 16:19)
Поздравляем с праздником весны-8 марта всех сотрудников детского сада. Желаем счастья,здоровья,успехов в работе,весеннего настроения.Благодарим за то тепло,любовь,заботу,которую вы дарите нашим детям.Спасибо за прекрасный утренник, положительные эмоции.за всё,что вы делаете для наших малышей,за хорошее питание.Родители гр.2.
Анна (Thursday, 05 March 2020 15:18)
Мы, родители старшей группы 6 "Ромашка", хотим выразить огромную благодарность нашим воспитателям Кириченко Н.Г. и Олейник О.А., спасибо огромное за их старания и профессионализмом в проведении весеннего праздника, который был наполнен позитивными эмоциями, добром, теплом и любовью!
Хочется сказать большое спасибо за эффективную работу, которая проводится с нашими детьми, за хорошее питания. Отдельное спасибо поворам за вкусные блюда. За время пребывания наших детей в д/с приобретались игры, игрушки, открылась развивающая комната, сделаны ремонты блоков, павильона. Добровольные взносы родителей идут по назначению, ежемесячно пишутся отчеты родительской инициативной группой о поступлении и использовании поступающих средств. Мы ощущаем что весь коллектив садика старается и вкладывает в свою работу максимум! Еще раз, спасибо, всему коллективу за огромный вклад в воспитание наших детей! Вы молодцы! ЛЮБИМЫЙ САДИК!!!
Елена (Friday, 28 February 2020 23:37)
Хочу выразить благодарность за замечательный праздник весны, на которым нам повезло сегодня побывать! Я уверена, что именно такие красивые праздники с акцентом на любовь и уважение к мамам, бабушкам - это самые эффективные воспитательные методики!!!
Спасибо Вам, наши любимые воспитатели Наталья Викторовна Могилат и Елена Викторовна Бабак, за теплую атмосферу, трогательные танцевальные постановки и милые сердцу каждой мамы детские поделки! Вы, как всегда, очень честно и с душой выполнили свою работу!
Отдельная благодарность обаятельной Шапокляк, роль которой неподражаемо сыграла воспитатель Наталия Викторовна Шрамко, которую мы уважаем и любим еще со времен старшего сына!
Спасибо администрации садика за любовь к детям и поддержку креативных идей в коллективе!
с уважением, семья Негой Насти и Владика
Сидаш Надежда (Thursday, 06 February 2020 21:34)
Нам очень повезло, мы попали в "Серенький зайчик"!!!
Очень довольны садом(есть с чем сравнивать), любящие и отзывчивые воспетатели, лучшие специалисты и просто дружный коллектив!!! ❤️
Отдельная благодарность :
Татьяне Леонидовне
Наталье Викторовне
Людмиле Николаевне
Людмиле Петровне
Елене Викторовне
Нарине Анатольевне
Юлие Михайловне ❤️❤️❤️, за ваш безграничный труд и любовь к деткам...
Мы вас очень любим и ценим�
Анна (Thursday, 06 February 2020 18:45)
Хочется сказать большущее спасибо нашим воспитателям Наталье Викторовна и Людмиле Николаевне за их профессионализм и человеколюбие. Дети ходят в сад с огромным удовольствием.
Литовченко (Monday, 16 December 2019 19:13)
Садом очень довольна! Спасибо всему коллективу сада, который всегда пойдет"на встречу" в любом вопросе!
Группа "Горобинка" воспитатели Елена Викторовне и Нарина Анатольевне, а также Юлия Михайловна, спасибо за вашу помощь деткам в первый, такой непростой период-первый год пребывания малышей в саду!
Группа "Березка" - Наталья Викторовна, Людмила Николаевна, Людмила Петровна, спасибо за ваш труд с нашими детками, за ваше понимание, за созданный уют в группе! Мы Вас очень ценим! Здоровья Вам и вашим семьям!
Елена (Thursday, 12 December 2019 00:01)
Большое спасибо нашему воспитателю Могилат Н.В. за волшебный мастер-класс по созданию Деда Мороза, который исполняет желания!
Наталья Викторовна, спасибо Вам за креативный подход и домашнюю атмосферу!
Настя счастлива! Вы, действительно, создали предновогоднее настроение и детям и родителям!
с уважением, семья Негой
Олена (Wednesday, 11 December 2019 23:50)
Висловлюємо свою подяку вихователю нашої групи "Віночок" Бабак О.В. за допомогу в підготовці до районного конкурсу "Хортицькі дзвіночки-2019".
Олено Вікторівно, спасибі Вам за вибір переможного вірша та тренування нашої донечки Насті!
Результат Вашої завзятості та зацікавленності у розвитку талантів наших діток - це почесний диплом та вихід на міський конкурс майстрів художнього читання!
Для нас це дуже важлива перемога,
з повагою, сім'я Негой
Ирина и Машенька (Wednesday, 11 December 2019 20:13)
А у нас в группе сегодня было новогоднее настроение, спасибо нашей Наталье Викторовне!!! Было увлекательно и интересно и мне и ребёнку, дружно загадываем желания нашему Деду Морозу, которого сделали под руководством любимого воспитателя!!! Спасибо!!!
Гаркуша Анна (Tuesday, 12 November 2019 14:30)
Спасибо огромное всем сотрудникам детского сада! Вы проделываете огромную работу на благо наших деток. Особую благодарность хочется выразить нашим заботливым Елене Викторовне и Юлии Михайловне!
Семья: Елена, Сергей и Олеся (Tuesday, 05 November 2019 16:54)
Предыдущий отзыв- хочу отметить, что ходим мы в ясельную группу " Горобинка", благодарим наших воспитателей : Красуля Елена Викторовна, Могилат Наталья Викторовна и няня - Юлия Михайловна.