ОРІЄНТОВНИЙ РОЗПОРЯДОК ДНЯ ДИТИНИ ВДОМА

 

Час

Пункти розпорядку

Поради

7:30 – 8:00

Підйом, ранковий туалет, ранкова гімнастика разом з батьками

   Учіть дитину дотримуватись особистої гігієни, вмиватися, чистити зуби, мити руки з милом, користуватися індивідуальним рушником.

   Привчайте до виконання простих вправ на різні групи м'язів. Наприклад, включайте до ранкової гімнастики легкий біг та стрибки — це сприяє розгальмуванню нервової системи після сну, формуванню правильної постави, викликає позитивні емоції тощо.

   Комплекси ранкової гімнастики викладені на Padlet дошці  «Фізкультура з "Сіреньким зайчиком!" https://padlet.com/victoriavladimirovnag/232-y36nytx6tspgh98j/wish/2598966229  та щоденно викладаються в Classroom.

8:00 – 8:30

Ігри

   У ранковий час грайте з дитиною в ігри малої та середньої рухливості. Рекомендовані ігри надані в заняттях з фізкультури.

   Можна виконувати руханки, які рекомендують наші педагоги.

8:30 – 9:00

Підготовка до сніданку, сніданок

   Учіть дитину самостійно сідати на стілець та вставати з нього, підсовувати стілець до столу; їсти охайно, не обливаючись; після їжі користуватися серветкою.

   Старших дітей можна навчати сервірувати стіл, прибирати посуд в мийку.

9:00 – 10:00

Читання, ігри, слухання музики, малювання тощо

   Передивляйтеся з дітьми запропоновані вихователями та спеціалістами садочка відеозаняття. Виконуйте завдання, вправи разом з ними.

   Читайте вірші, казки, оповідання, пропонуйте дитині розглядати ілюстрації та обговорювати їх, відповідати на запитання, співпереживати героям творів тощо.

   Удавайтеся до дидактичних ігор (пірамідки, втулки, шнурівки, будівельний матеріал тощо), учіть дитину класифікувати, серіювати, узагальнювати предмети за певними ознаками, складати з частин ціле тощо.

   Привчайте слухати пісні, розуміти зміст, знати назву пісні, співати спільно з вами тощо.

   Учіть дитину малювати предмети та явища навко-лишньої дійсності, використо-вуючи фарби, олівці, фломастери; розрізняти і називати кольори тощо. Чергуйте різні види діяльності!

10:00 – 12:30

Підготовка до прогулянки, прогулянка

   Учіть дитину самостійно послідовно одягатися. Надягати колготи, штани, шапку, взуватися, знімати та складати одяг у відповідному місці.

   Під час прогулянки грайте з дитиною в ігри різної рухливості (великої, середньої, малої), спостерігайте разом за природою, заохочуйте дитину до самостійної рухової діяльності.

   Вам на допомогу педагогами розроблені консультації, комплекси рухливих ігор та вправ на прогулянці (YouTube канал «Розумні рухи»

https://www.youtube.com/@smart-movements-for-kids 

12:30 – 13:10

Підготовка до обіду, обід

   Вводьте до раціону дитини тверду їжу, вчіть їсти шматочки хліба і заїдати їх рідкою їжею (суп, борщ тощо), самостійно їсти ложкою з тарілки, пити з чашки.

   Старші діти вже можуть самостійно намазувати масло на хліб, робити бутерброди.

13:10 – 15:10

Підготовка до сну, сон

   Розкажіть дитині казку або заспівайте колискову, що заспокійливо впливає на дитину та сприяє розслабленню нервової системи і спокійному сну.

15:10 – 15:30

Підйом, оздоровчі процедури

   Проведіть для дитини комплекс гімнастичних вправ на різні групи м'язів та вправи для формування стопи і постави, для загального зміцнення.

   Корекційні вправи для профілактики порушень опорно-рухового апарату знайдете на Padlet дошці  «Корекційна робота»

https://padlet.com/tatiana232sdnz/232-v1mkkug1dtwujopj

15:30 – 15:50

Полуденок

Привчайте дитину до самообслуговування.

15:50 – 16:50

Ігри

   Грайте з дитиною у настільно-друковані дидактичні ігри, кубики, пазли тощо. Учіть складати картинки, послідовно відтворюючи події на них, поєднувати зображення за певними ознаками предметів тощо.

   Використовуйте розвивальні, логічні, музичні, мовні ігри. Грайте всією сім'єю!

16:50 – 19:00

Підготовка до прогулянки, прогулянка

   Привчайте дитину до самостійності, розповідайте їй про здоровий спосіб життя. Обирайте ігри малої та середньої рухливості, надавайте дитині можливість самостійно гратися з іншими дітьми, спостерігати за навколишнім світом.

19:00 – 19:30

Підготовка до вечері, вечеря

   Нагадуйте дитині про важливість гігієнічних процедур та правил поведінки за столом.

19:30 – 20:30

Спокійні ігри з батьками,читання казок, перегляд дитячого мультфільму, бесіди

   Увечері перевагу надавайте спокійним іграм, перегляду дитячого мультфільму, читанню казок перед сном, спокійним бесідам з метою підтримання емоційного контакту з дитиною, дружніх взаємин тощо.

20:30 – 7:30

Гігієнічні процедури, співання колискової, нічний сон

Привчайте дитину до особистої гігієни та гігієнічних процедур перед сном. Співайте колискову, слухайте аудіоказки, щоб прискорити засинання дитини.

 Призвичаївши дитину вдома до розпорядку дня, подібного до розпорядку дня у дитячому садку, ви значно полегшите процес її адаптації до нових умов. Приділіть, будь ласка, цьому питанню належну увагу


ПРИМІРНИЙ ПЛАН

взаємодії з батьками вихованців

 

 

Термін

Консультації

Зустрічі

(педагоги, батьки, діти)

Практикуми для батьків

Червень

І тиждень

«Зустрічаємо  літо»

(про здоровя та охорону життя)

Свято до дня захисту дітей

Надання першої медичної допомоги дитині

ІІ тиждень

«Про дотримання правил дорожнього руху»

Спортивний досуг «Здоровей-ка»;

«Свято повітряних кульок»

«Вийду ль на вулицу…»

іти і дорога)

ІІІ тиждень

«Як організувати літній відпочинок»

Інтелектуально-пізнавальне заняття «Ми їдемо в далекі краї

«Візерунки на мокрому піску»

ІV тиждень

«Літо – кращий час для загартування»

Сумісний театрально-музичний ранок «В гостях у Білосніжки

та семи гномів» з чаюванням

«Засоби  загартування дітей влітку»

Липень

І тиждень

«Експериментально-дослідницька діятельність дітей в літній період»

Обмін досвідом «Вітаміни на грядці» (домашні рецепти вітамінних страв)

 

«Галявинка відпочинку

й спорту»

ІІ тиждень

«Для тих, хто лишився у місті»

«Букет у вазі, або юні флористи»;

«Свято української іграшки»

«Екскурсії на природу

в межах міста» (обмін досвідом)

ІІІ тиждень

«Забави на воді»

(про правила поведінки

на воді)

«Малюнок на асфальті»

«Ігри та забави з водою

та піском»

ІV тиждень

«Літо – кращий період для творчості» (зображувальна творчість)

Розвага по ОБЖД «Пригоди кота Леопольда на вулицях міста»

«Матеріали та техніки живопису»

Серпень

І тиждень

«Спостерігаємо за живою

та неживою природою»

Розвага «Дожени тінь» (вимірювання тіні дорослого та дитини)

«Експерименти

й досліди літом»

ІІ тиждень

«Праця дітей на природі літом»

Спортивне свято «Олімпік» до Дня фязкультурника 13 серпня

«Приготування овочевих

й фруктових страв разом з дітьми»

ІІІ тиждень

«Вчимося помічати прекрасне в природі»

«Конкурс сімейної ікебани»

«Літо в прозі та поезії»

ІV тиждень

«З малюком на дачі»

«Прогулянка до квітників»;

фотосесія «Що я помітив у природі цікавого»

«Лекарські рослини

на грядці»