РОЗКЛАД  ОРГАНІЗОВАНОЇ  ДІЯЛЬНОСТІ З ДІТЬМИ  

на  2024/2025 навчальний рік

в умовах воєного стану (дистанційна форма)

 

Вікова група

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

Пятниця

група № 1

«Горобинка»

3-й р.ж.

ранній вік

1 Сенсорний розвиток

2 Ознайомлення з соціумом

(ознайомлення з предметним довкіллям)

1 Художньо-продуктивна діяльність (малювання/аплікація)

2 Художньо-продуктивна діяльність (музичне)

1 Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

2 Ознайомлення з природним довкіллям

 

1 Сенсорний розвиток

2 Художньо-продуктивна діяльність (конструювання/

ліплення)

3  Художньо-продуктивна діяльність (музичне)

1 Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художньо-мовленнєва діяльність)

2 Музично-корекційна робота

3 Психологічний супровід дітей

група № 3

«Віночок»

4-й р.ж.

молодший дошкільний вік

1 Ознайомлення із соціумом (патріотичне виховання/БЖД)

2 Здоровя та фізичний розвиток

1 Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (звукова культура мовлення)

2 Ознайомлення із соціумом

(ознайомлення з предметним довкіллям)

3  Художньо-продуктивна діяльність (музичне)

1 Логіко-математичний розвиток   

2   Художньо-продуктивна діяльність (конструювання/ліплення)

3   Ознайомлення з природним довкіллям

 

1 Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 

2 Художньо-продуктивна діяльність (малювання/аплікація)

3 Художньо-продуктивна діяльність (музичне)

1 Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

(художньо-мовленнєва діяльність)

2   Психологічний супровід дітей.

3   Здоровя та фізичний розвиток

група № 6

«Ромашка»

5-й р.ж.

середній дошкільний вік

1 Художньо-продуктивна діяльність (ліплення)

2 Ознайомлення із соціумом (патріотичне виховання/БЖД)

3 Здоровя та фізичний розвиток

1 Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

(пропедевтичний курс навчання грамоти)

2       Художньо-продуктивна діяльність (музичне)

3       Психологічний супровід дітей

4  Корекційно-розвиткові заняття з вчителем логопедом

1 Логіко-математичний розвиток   

2    Художньо-продуктивна діяльність

(аплікація/

конструювання)

3  Ознайомлення із соціумом

(ознайомлення з предметним довкіллям)

4 Здоровя та фізичний розвиток

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 

2       Художньо-продуктивна діяльність (малювання)

3       Художньо-продуктивна діяльність (музичне)

4       Корекційно-розвиткові заняття з вчителем логопедом

1    Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художньо-мовленнєва діяльність)

2    Ознайомлення з природним довкіллям

3    Музично-корекційна робота

група № 4

«Золота рибка»

6-й р.ж. старший дошкільний вік

1     Ознайомлення із соціумом

(ознайомлення з предметним довкіллям)

2 Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

3 Корекційно-розвиткові заняття з вчителем логопедом

4    Психологічний супровід дітей

 

1      Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

(пропедевтичний курс навчання грамоти)

2      Ознайомлення із соціумом (патріотичне виховання/БЖД)

3      Художньо-продуктивна діяльність (аплікація/конструювання)

4      Художньо-продуктивна діяльність (музичне)

5      Здоровя та фізичний розвиток

1       Логіко-математичний розвиток   

2       Художньо-продуктивна діяльність (малювання)

3       Ознайомлення із соціумом  (праця дорослих)

4       Корекційно-розвиткові заняття з вчителем логопедом

1     Логіко-математичний розвиток (економічне виховання/логіка)

2     Ознайомлення з природним довкіллям

3     Здоровя та фізичний розвиток

4     Художньо-продуктивна діяльність (музичне)

 

1       Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художньо-мовленнєва діяльність)

2       Ознайомлення з природним довкіллям

3       Художньо-продуктивна діяльність (ліплення)

4       Корекційно-розвиткові заняття з вчителем логопедом

група № 2

«Полуничка»

6-й р.ж. старший дошкільний вік

група № 5

«Берізка»

6-й р.ж. старший дошкільний вік

1      Ознайомлення із соціумом

(ознайомлення з предметним довкіллям)

2 Здоровя та фізичний розвиток

3 Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

4 Корекційно-розвиткові заняття з вчителем логопедом

1      Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

(пропедевтичний курс навчання грамоти)

2      Ознайомлення із соціумом (патріотичне виховання/БЖД)

3      Художньо-продуктивна діяльність (аплікація/конструювання)

4      Психологічний супровід дітей

5       Художньо-продуктивна діяльність (музичне)

1       Логіко-математичний розвиток   

2       Художньо-продуктивна діяльність (малювання)

3       Ознайомлення із соціумом  (праця дорослих)

4       Корекційно-розвиткові заняття з вчителем логопедом

1     Логіко-математичний розвиток (економічне виховання/логіка)

2     Ознайомлення з природним довкіллям

3     Художньо-продуктивна діяльність (музичне)

4     Здоровя та фізичний розвиток

1       Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художньо-мовленнєва діяльність)

2       Ознайомлення з природним довкіллям

3       Художньо-продуктивна діяльність (ліплення)

4       Корекційно-розвиткові заняття з вчителем логопедом

 

Освітній процес організовується в дистанційному форматі.

Рекомендований час організації освітньої діяльності –  в І половину дня:

з 9:00 до 11:00  для дітей раннього та молодшого дошкільного віку;

з 9:00 до 12:00  для дітей середнього та старшого дошкільного віку

Тривалість занять в дистанційному форматі:

для дітей раннього віку – до 10 хвилин,

для дітей молодшого та середнього дошкільного віку – не більше 10 хвилин,

для дітей старшого дошкільного віку – 15 хвилин.

Перерва між заняттями 10-15 хвилин, бажано активна рухова діяльність. 


ОРІЄНТОВНИЙ РОЗПОРЯДОК ДНЯ

 вікових груп на осінньо-зимово-весняний період 2024/2025 н.р. в умовах воєнного стану (карантину)

(за умови роботи офлайн)

 

Осінній, зимовий, весняний періоди

Режимні процеси

Група №1 «Горобинка»

ранній вік

Група №2 «Полуничка»

4-й рік життя

Група №4

 «Золота рибка»

5-й рік життя

Група №5 «Берізка»

5-й рік життя

Група №3 «Віночок»

6-й рік життя

Група №2 «Полуничка»

6-й рік життя

Прийом дітей, температурний скринінг. Ранковий фільтр. Ігрова діяльність

6:30 – 7:30

6:30 – 7:30

6:30 – 7:30

6:30 – 7:30

6:30 – 7:30

6:30 – 7:30

Ранкова гімнастика, індивідуальне спілкування, підготовка до сніданку

7:30 – 8:00

7:30 – 8:10

7:30 – 8:20

7:30 – 8:20

7:30 – 8:25

7:30 – 8:30

Сніданок

8:00 – 8:20

8:10 – 8:30

8:15 – 8:35

8:20 – 8:40

8:25 – 8:45

8:30 – 8:50

Ігри, підготовка до організованої діяльності.

8:20 – 9:00

8:30 – 9:00

8:35 – 9:00

8:40 – 9:00

8:45 – 9:00

8:50 – 9:00

Організована  діяльність (колективні та індивідуальні форми  роботи з дітьми)

9:00 – 9:45

9:00 – 10:00

9:00 – 10:20

9:00 – 10:20

9:00 – 10:35

9:00 – 10:35

Підготовка до прогулянки

9:45 – 10:10

10:00 – 10:15

10:20 – 10:35

10:20 – 10:35

10:35 – 10:55

10:35 – 10:55

Прогулянка

10:10 – 11:30

10:15 – 11:50

10:35 – 12:10

10:35 – 12:10

10:55 – 12:20

10:55 – 12:20

Повернення з прогулянки, підготовка до обіду

11:30 – 11:40

11:50 – 12:00

12:10 – 12:20

12:10 – 12:20

12:20 – 12:30

12:20 – 12:30

Обід

11:40 – 12:10

12:00 – 12:30

12:20 – 12:50

12:20 – 12:50

12:30 – 13:00

12:30 – 13:00

Підготовка до сну. Сон

12:10 – 15:10

12:30 – 15:10

12:50 – 15:10

12:50 – 15:10

13:00 – 15:25

13:00 – 15:25

Поступовий підйом,  загартувальні процедури

15:10 – 15:25

15:10 – 15:20

15:10 – 15:30

15:10 – 15:30

15:25 – 15:45

15:25 – 15:45

Полуденок

15:25 – 15:45

15:20 – 15:40

15:30 – 15:50

15:30 – 15:50

15:45 – 16:00

15:45 – 16:00

Організована діяльність/розваги, самостійна ігрова діяльність,

індивідуальна, корекційна робота

 

15:45 – 16:35

 

15:40 – 16:40

15:50 – 16:45

 

15:50 – 16:45

 

 

16:00 – 16:45

 

16:00 – 16:45

Підготовка до прогулянки. Прогулянка

16:35 – 18:30

16:40 – 18:30

16:45 – 18:30

16:45 – 18:30

16:45 – 18:30

16:45 – 18:30


Орієнтований розпорядок дня дитини вдома (вихідні дні та дні, коли дитина не відвідує ЗДО)

Час

Пункти розпорядку

Поради

7:00 – 8:00

Підйом, ранковий туалет, ранкова гімнастика

разом з батьками

Навчайте дитину дотримуватись особистої гігієни, вмиватися, чистити зуби, мити руки з милом, користуватися індивідуальним рушником.

Привчайте до виконання простих вправ на різні групи м'язів. Наприклад, включайте до ранкової гімнастики легкий біг та стрибки — це сприяє розгальмуванню нервової системи після сну, формуванню правильної постави, викликає позитивні емоції тощо.

8:00 – 8:30

Ігри

У ранковий час грайте з дитиною в ігри малої та середньої рухливості.

8:30 – 9:00

Підготовка

до сніданку, сніданок

Навчайте дитину самостійно сідати на стілець та вставати з нього, підсовувати стілець до столу; їсти охайно, не обливаючись; після їжі користуватися серветкою.

9:00 – 10:00

Читання, ігри, слухання музики, малювання тощо

 

Читайте вірші, казки, оповідання, пропонуйте дитині розглядати ілюстрації та обговорювати їх, відповідати на запитання, співпереживати героям творів тощо.

Удавайтеся до дидактичних ігор (пірамідки, втулки, шнурівки, будівельний матеріал тощо), навчайте дитину класифікувати, узагальнювати предмети за певними ознаками, складати з частин ціле тощо.

Привчайте слухати пісні, розуміти зміст, знати назву пісні, співати спільно з вами тощо. Навчайте дитину малювати предмети та явища навколишньої дійсності, використовуючи фарби, олівці, фломастери; розрізняти і називати кольори тощо.

Чергуйте різні види діяльності

10:00 – 12:30

Підготовка до

прогулянки,

прогулянка

 

Навчайте дитину самостійно одягатися. Надягати колготи, штани, шапку, взуватися, знімати та складати одяг у відповідному місці.

Під час прогулянки грайте з дитиною в ігри різної рухливості (великої, середньої, малої), спостерігайте разом за природою, заохочуйте дитину до самостійної рухової діяльності

12:30 – 13:10

Підготовка до обіду, обід

 

Вводьте до раціону дитини тверду їжу, вчіть їсти шматочки хліба і заїдати їх рідкою їжею (суп, борщ тощо), самостійно їсти ложкою з тарілки, пити з чашки

13:10 – 15:10

Підготовка до сну, сон

 

Розкажіть дитині казку або заспівайте колискову, що заспокійливо впливає на дитину та сприяє розслабленню нервової системи і спокійному сну

15:10 – 15:30

Підйом, оздоровчі процедури

Проведіть для дитини комплекс гімнастичних вправ на різні групи м'язів та вправи для формування стопи і постави, для загального зміцнення

15:30 – 15:50

Полуденок

Привчайте дитину до самообслуговування

15:50 – 16:50

Ігри

Грайте з дитиною у настільно-друковані дидактичні ігри — кубики, пазли тощо. Навчайте складати картинки, послідовно відтворюючи події на них, поєднувати зображення за певними ознаками предметів тощо

16:50 – 18:30

Підготовка до прогулянки, прогулянка

Привчайте дитину до самостійності, розповідайте їй про здоровий спосіб життя.

Обирайте ігри малої та середньої рухливості, надавайте дитині можливість самостійно гратися з іншими дітьми, спостерігати за навколишнім світом

18:30 – 19:30

Підготовка до вечері, вечеря

Нагадуйте дитині про важливість гігієнічних процедур та правил поведінки за столом

19:30 – 20:30

Спокійні ігри з батьками, читання казок, перегляд дитячого мультфільму, бесіди

Увечері перевагу надавайте спокійним іграм, перегляду дитячого мультфільму, читанню казок перед сном, спокійним бесідам з метою підтримання емоційного контакту з дитиною, дружніх взаємин тощо

20:30 – 7:00

Гігієнічні процедури, співання колискової, нічний сон

Привчайте дитину до особистої гігієни та гігієнічних процедур перед сном.

Співайте колискову, щоб прискорити засинання дитини.

  Шановні батьки!

 Призвичаївши дитину вдома до розпорядку дня,  подібного до розпорядку дня у дитячому садку, ви значно полегшите  її перебування в СДНЗ№232 та процес адаптації до нових умов (для дітей раннього віку) 

Приділіть, будь ласка, цьому питанню належну увагу.


Розподіл навчального навантаження на дитину на тиждень

Інваріантна складова 



Види діяльності

за освітніми лініями

Кількість занять на тиждень

 за віковими групами

Ранній вік

І молодша
 (від 2 до 3 років)

Молодший дошкільний вік
 (від 3  до 4  років)

Середній дошкільний вік  
 (від 4  до 5 років)

Старший дошкільний вік  
 (від 5 до 6 (7) 
років)

Ознайомлення із соціумом:

-

1

1

1

-патріотичне виховання;  

-ознайомлення з предметним довкіллям; 

1

1

1

1

- ознайомлення з працею дорослих

-

-

-

1

Ознайомлення з природним довкіллям         

1

1

1

2

Художньо-продуктивна діяльність:

2

2

2

2

-музична діяльність

-малювання

0,5

0,5

1

1

-ліплення

0,5

0,5

1

1

-аплікація

0,5

0,5

0,5

0,5

-конструювання

0,5

0,5

0,5

0,5

Сенсорний розвиток 

2

-

-

-

Логіко-математичний розвиток

-

1

1

1

Логіко-математичний розвиток

(економічне виховання/логіка)   

-

-

-

1

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування.

1

1

1

1

Мовленнєва діяльність, мовленнєве спілкування, звукова культура мовлення;

-

1

-

-

Пропедевтичний курс навчання грамоти

-

-

1

1

Художньо-мовленнєва діяльність

1

1

1

1

Здоров’я та фізичний розвиток:**

Заняття з фізкультури

 

2

 

2

 

2

 

2

Заняття ЛФК

2

2

2

2

Фізкомплекси/пішохідні переходи (доріжки перешкод)

1

1

1

1

Загальна кількість занять

на тиждень

10

11

12

15

*Художньо-мовленнєва діяльність з дітьми старшого дошкільного віку проводиться в ІІ половину дня (включати в спостереження, театралізовану діяльність)

** Години, передбачені для фізкультурних занять, не враховуються під час визначення гранично допустимого навчального навантаження на дітей