Склад
учасників команди психолого-педагогічного супроводу
дітей з особливими освітніми потребами в CЗДО №232
Постійні учасники: Кончуковська Т.Л., голова, директор СЗДО №232; Зарубіна М.Г., секретар, вихователь; Соловйова С.П., вихователь-методист; Сизоненко В.Г., практичний психолог; Костюченко І.С., вчитель-логопед; вихователі вікових груп; батьки дитини з ООП Залучені фахівці: Дорошенко Л.М., сестра медична старша; Ганчева В.В., інструктор з фізвиховання, з ЛФК; Шуваєв А.В., лікар-ортопед; Соколова С.С., музичний керівник; |
Графік планових засідань
Команди психолого-педагогічного супроводу
дітей з особливими освітніми потребами в CЗДО №232
на 2024/2025н.р.
Iзасідання |
Жовтень 2024, І тиждень |
II засідання |
Січень 2025, IV тиждень |
III засідання |
Травень 2025, IV тиждень |
Зміст роботи Команди супроводу
КППС працює за такими параметрами:
- медичний,
- соціально-психологічний,
- педагогічний
Параметри |
Зміст роботи |
Суб’єкт реалізації |
Медичний |
- Діагностика факторів ризику розвитку дитини. - Моніторинг здоров’я дитини. - Консультування педагогів щодо медичного стану дитини. - Медичний супровід дітей, які мають особливі потреби. |
лікар-педіатр, лікар –ортопед, сестра медична старша, сестра медична з ЛФК, сестра медична з масажу |
Педагогічний |
- Визначення актуального стану розвитку дитини. - Узгодження дій учасників освітнього простору за схемою «Дитина-фахівець-сім’я». - Складання індивідуальних розвивально-корекційних програм. - Педагогічний супровід дитини. |
Вихователі, вихователь - методист, вчитель – логопед, музичний керівник, інструктор з фізичної культури |
Соціально-психологічний |
- Підготовка педагогів до роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби. - Моніторинг інтелектуального та психоемоційного розвитку дитини. - Моніторинг емоційного стану дитини. - Моніторинг соціального статусу дитини у малій соціальній групі. - Створення індивідуальних психологічних корекційних програм. - Переорієнтація сімейних ролей. |
практичний психолог, вихователь-методист |
Управлінський |
- Узгодження дій суб’єктів освітнього простору. - Забезпечення комплексного періоду до психолого-педагогічного супроводу дитини. |
директор |
Алгоритм організації та проведення засідань КППС
Попередня підготовка
Про засідання КППС слід повідомити членів консиліуму за місяць до початку. Упродовж місяця усім учасникам необхідно роздати пам’ятку, в якій буде зазначено обговорювану проблему, запропоновані практичні рекомендації щодо проведення аналізу проблеми, діагностування тощо.
Порядок денний КППС
1. Інформація директора — керівника КППС, який окреслює проблему й оголошує обговорювані справи.
2. Інформація вихователя-методиста щодо сутності обговорюваної теми.
3. Обговорення проблеми членами КППС, які характеризують стан психічного та фізичного здоров’я дитини.
4. Обговорення дій суб’єктів освітнього простору щодо сумісних дій у корекційно-розвивальній роботі.
5. Оформлення підсумкових документів.
Характеристики що надаються спеціалістами
Лікар – ортопед:
- ортопедичний діагноз,
- розподіл дітей по підгрупам згідно діагнозів
- вплив порушень опорно – рухового апарату на розвиток дитини
- рекомендації спеціалістам
- рекомендації що до виконання призначень лікаря – ортопеда (фізіотерапія,
Сестра медична старша:
- результати огляду лікарів;
- фізичний статус дитини;
- планування оздоровчих заходів щодо супроводу дитини.
Сестра медична з ЛФК:
- розподіл дітей по підгрупах згідно діагонозу лікаря - ортопеда;
- активність на заняттях та індивідуальність підходу відповідно віку дітей та діагнозу;
- переваги у вправах;
- координація рухів;
- важливість взаємозвязку між вихователями та сестрою медичною з ЛФК.
Сестра медична з масажу:
- показання до проведення і дозування массажу (за узгодженням з лікарем);
- вид і кількість сеансів проведеного масажу;
- особливості прийняття процедур дитиною.
Вихователь:
- навички самообслуговування;
- характер взаємовідносин у колективі однолітків і дорослих;
- особливості ігрової діяльності дитини;
- рівень розвитку конструктивних навичок дітей;
- особливості сприйняття форми, кольору, розміру у дітей;
- труднощі у засвоєнні програми, за якою працює ДНЗ.
Вихователь-методист:
- узгодження дій учасників освітнього простору за схемою «дитина-фахівець-сім’я»;
- виконання рекомендації в організації педагогічної роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби;
- надання рекомендації по збагаченню розвиваючого середовища груп, з використанням сучасних здоров’язберігаючих педагогічних технологій.
Вчитель - логопед:
- особливості мовленнєвого розвитку дитини;
- вплив двомовного середовища на темп якість мовленнєвого розвитку;
- можливості корекційної роботи з мовленнєва пасивною дитиною.
Музичний керівник:
- здібності до творчої діяльності;
- можливості використання різноманітних прийомів у корекції проблем дитини;
- рівень розвитку слухового аналізатора.
Інструктор з фізичної культури
- показники виконання основних рухів (результати моніторингу);
- особливості виконання рухів;
- координація рухів;
- активність на заняттях;
- переваги у вправах;
- розуміння команд;
- рекомендації щодо проведення індивідуальної роботи з урахуванням фізичного стану дітей, роботи з розвитку основних рухів, з питань виконання фізкультурних вправ, фізкомплексів, використання нетрадиційного обладнання.
Практичний - психолог:
- результати обстеження інтелекту;
- характеристика пам’яті;
- характеристика уваги;
- особливості міжособистісних стосунків;
- характеристика сім’ї дитини, особливостей взаємовідносин і стилю виховання;
- вплив сімейних конфліктів на розвиток дитини;
- адаптаційні можливості дитини.
Проблемна группа – 1
(за медичним та навчально-педагогічним критерієм)
медичний критерій
- мають хронічні захворювання внутрішніх органів
- мають проблем из органами зору, слуху, мовлення
- часто та довго хворіють (пропускають через хворобу понад 40 навчальних днів)
- стоять на обліку в психоневролога
- перенесли складні медичні операції
- перенесли стреси
навчально-педагогічний критерій
- мають низький рівень засвоєння програмових вимог
- педагогічно занедбані тощо
Основні функції учасників Команди супроводу
Учасник Команди супроводу |
Основні функції |
Директор |
- формування складу Команди супроводу; - призначення відповідальної особи щодо координації розроблення ІПР; організація роботи Команди супроводу; - залучення фахівців (в тому числі фахівців ІРЦ) для надання психолого- педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з ООП; - контроль за виконанням учасниками Команди супроводу своїх функцій; - залучення батьків дитини з ООП до розроблення і погодження ІПР |
Вихователь-методист |
- контроль за виконанням висновку ІРЦ; - розроблення спільно з іншими учасниками Команди супроводу індивідуального навчального плану дитини з ООП; - оцінка діяльності педагогічних працівників, залучених до реалізації ІПР; моніторинг виконання ІПР. |
Практичний психолог |
- вивчення та моніторинг психічного розвитку дитини з ООП; - психологічний супровід дитини з ООП; - надання корекційно-розвиткових послуг дитині з ООП згідно з ІПР; - надання рекомендацій, консультацій та методичної допомоги педагогічним працівникам закладу освіти у роботі з дитиною з ООП; - консультативна робота з батьками дитини з ООП; - просвітницька робота щодо формування психологічної готовності в учасників освітнього процесу до взаємодії в інклюзивному середовищі; - соціалізація дитини з ООП, адаптація її у новому колективі; - інформування дитини з ООП та її батьків про мережу закладів позашкільної освіти, залучення дитини до участі в гуртках, секціях з урахуванням її можливостей; - надання рекомендацій учасникам освітнього процесу щодо шляхів ефективної інтеграції дитини з ООП в колектив однолітків, формування позитивного мікроклімату в дитячому колективі, подолання особистісних, міжособистісних конфліктів; - захист прав дитини з ООП, за відповідним дорученням представлення її інтересів у відповідних органах та службах. |
Вчитель-логопед |
- надання корекційно-розвиткових послуг дитині з ООП, згідно ІПР; - моніторинг досягнень у відповідній сфері розвитку дитини, згідно ІПР; - надання рекомендацій педагогічним працівникам щодо особливостей організації освітнього процесу, реалізації корекційно-розвиткових цілей в процесі навчання, технології для досягнення кінцевих цілей навчання, визначених в ІПР та застосування адаптацій (модифікацій); - консультативна робота з батьками дитини з ООП |
Вихователь |
- забезпечення освітнього процесу дитини з ООП з урахуванням особливостей її розвитку та ІПР; - підготовка інформації для учасників засідання Команди супроводу про особливості навчально-пізнавальної діяльності дитини з ООП, її сильні сторони та потреби, результати виконання дитиною освітнього плану; - участь у підготовці індивідуального навчального плану дитини з ООП; розробка індивідуального освітнього плану в закладі дошкільної освіти; - визначення спільно з іншими педагогічними працівниками рівня досягнення кінцевих цілей навчання, передбачених ІПР; - створення належного мікроклімату в колективі; - надання інформації батькам про стан засвоєння освітнього плану дитиною з ООП. |
Батьки дитини з ООП |
- доведення інформації про дитину (стиль, спосіб навчання, успіхи, труднощі у виконанні домашніх завдань); - прийняття участі у роботі Команди супроводу, в тому числі залучення до складання ІПР; - створення умов для навчання, виховання та розвитку дитини. |
Медичні працівники |
- інформування учасників Команди супроводу про стан здоров’я дитини та її психофізичні особливості; - за необхідністю, здійснює збір додаткової інформації від батьків, закладу охорони здоров’я щодо стану здоров’я дитини. |
Положення
про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами
в спеціальному закладі дошкільної освіти (яслах-садку) №232 «Сіренький зайчик» Запорізької міської ради
1. Загальні положення
1.1. Це положення визначає основні принципи, завдання та функції, а також порядок організації діяльності команди психолого-педагогічного супроводу (далі – Команда супроводу) дітей з особливими освітніми потребами (далі – ООП), які здобувають освіту в умовах спеціального закладу дошкільної освіти (ясел-садка) № 232 «Сіренький зайчик» Запорізької міської ради (далі – СЗДО № 232).
1.2. Персональний склад Команди супроводу затверджується наказом директора СЗДО № 232, в якому здобувають освіту діти з ООП.
1.3. Команда супроводу дитини з ООП співпрацює з інклюзивно-ресурсним центром по Хортицькому району (далі – ІРЦ) з питань надання корекційно-розвиткових послуг та методичного забезпечення її діяльності.
1.4. У цьому Положенні терміни вживаються в такому значенні:
індивідуальний освітній план — документ (частина ІПР), що визначає послідовність, форму і темп засвоєння дитиною з ООП у закладі дошкільної освіти компонентів освітньої програми з метою реалізації її індивідуальної освітньої траєкторії.
Інші терміни вживаються у значеннях, наведених в Законі України «Про освіту».
2. Завдання Команди супроводу
2.1. Команда супроводу виконує наступні завдання:
- збір інформації про особливості розвитку дитини, її інтереси, труднощі, освітні потреби за результатами висновків моніторингу якості освіти;
- визначення психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг, що можуть бути надані в СЗДО № 232 на підставі напрямів висновку ІРЦ та забезпечення надання цих послуг
- розроблення індивідуального освітнього плану або напрямку індивідуальної роботи для кожної дитини з ООП та моніторинг її виконання з метою коригування та визначення динаміки розвитку дитини;
- надання методичної підтримки педагогічним працівникам закладу освіти з організації інклюзивного навчання;
- створення належних умов для інтеграції дітей з ООП в освітнє середовище; - проведення консультативної роботи з батьками дітей з ООП щодо особливостей їх розвитку, навчання та виховання;
- проведення інформаційно-просвітницької роботи у СЗДО № 232 педагогічних працівників, батьків і дітей з метою недопущення дискримінації та порушення прав дитини, формування дружнього та неупередженого ставлення до дітей з ООП.
3. Принципи діяльності Команди супроводу
3. 1. Основними принципами діяльності Команди супроводу є:
повага до індивідуальних особливостей дитини з ООП;
дотримання інтересів дитини з ООП, недопущення дискримінації та порушення її прав;
командний підхід;
активна співпраця з батьками дитини з ООП, залучення їх до освітнього процесу та розробки ІПР;
конфіденційність та дотримання етичних принципів;
міжвідомча співпраця.
4. Склад учасників Команди супроводу
4.1 Склад Команди супроводу визначається з урахуванням освітніх потреб дитини з ООП.
4.2 До складу Команди супроводу дитини з ООП входять:
постійні учасники: директор, вихователь-методист, вихователь, практичний психолог, вчитель-логопед та батьки дитини з ООП тощо;
залучені фахівці: медичний працівник закладу освіти (сестра медична старша, сестра медична з ЛФК, сестра медична з масажу), лікар (лікар-ортопед, лікар-педіатр), музичний керівник, інструктор з фізвиховання.
5. Основні функції учасників Команди супроводу
Директор СЗДО № 232:
формування складу Команди супроводу;
призначення відповідальної особи щодо координації розроблення ІПР; організація роботи Команди супроводу;
залучення фахівців (в тому числі фахівців ІРЦ) для надання психолого- педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з ООП;
контроль за виконанням учасниками Команди супроводу своїх функцій;
залучення батьків дитини з ООП до розроблення і погодження ІПР;
Вихователь-методист:
контроль за виконанням висновку ІРЦ;
розроблення спільно з іншими учасниками Команди супроводу індивідуального навчального плану дитини з ООП;
оцінка діяльності педагогічних працівників, залучених до реалізації ІПР; моніторинг виконання ІПР.
Практичний психолог:
вивчення та моніторинг психічного розвитку дитини з ООП;
психологічний супровід дитини з ООП;
надання корекційно-розвиткових послуг дитині з ООП згідно з ІПР;
надання рекомендацій, консультацій та методичної допомоги педагогічним працівникам закладу освіти у роботі з дитиною з ООП;
консультативна робота з батьками дитини з ООП;
просвітницька робота щодо формування психологічної готовності в учасників освітнього процесу до взаємодії в інклюзивному середовищі;
соціалізація дитини з ООП, адаптація її у новому колективі;
інформування дитини з ООП та її батьків про мережу закладів позашкільної освіти, залучення дитини до участі в гуртках, секціях з урахуванням її можливостей;
надання рекомендацій учасникам освітнього процесу щодо шляхів ефективної інтеграції дитини з ООП в колектив однолітків, формування позитивного мікроклімату в дитячому колективі, подолання особистісних, міжособистісних конфліктів;
захист прав дитини з ООП, за відповідним дорученням представлення її інтересів у відповідних органах та службах.
Вчитель-логопед
надання корекційно-розвиткових послуг дитині з ООП, згідно ІПР;
моніторинг досягнень у відповідній сфері розвитку дитини, згідно ІПР;
надання рекомендацій педагогічним працівникам щодо особливостей організації освітнього процесу, реалізації корекційно-розвиткових цілей в процесі навчання, технології для досягнення кінцевих цілей навчання, визначених в ІПР та застосування адаптацій (модифікацій);
консультативна робота з батьками дитини з ООП;
Вихователь:
забезпечення освітнього процесу дитини з ООП з урахуванням особливостей її розвитку та ІПР;
підготовка інформації для учасників засідання Команди супроводу про особливості навчально-пізнавальної діяльності дитини з ООП, її сильні сторони та потреби, результати виконання дитиною освітнього плану;
участь у підготовці індивідуального навчального плану дитини з ООП; розробка індивідуального освітнього плану в закладі дошкільної освіти;
визначення спільно з іншими педагогічними працівниками рівня досягнення кінцевих цілей навчання, передбачених ІПР;
створення належного мікроклімату в колективі;
надання інформації батькам про стан засвоєння освітнього плану дитиною з ООП.
Батьки дитини з ООП:
доведення інформації про дитину (стиль, спосіб навчання, успіхи, труднощі у виконанні домашніх завдань);
прийняття участі у роботі Команди супроводу, в тому числі залучення до складання ІПР;
створення умов для навчання, виховання та розвитку дитини.
Медичні працівники СЗДО № 232:
інформування учасників Команди супроводу про стан здоров’я дитини та її психофізичні особливості;
за необхідністю, здійснює збір додаткової інформації від батьків, закладу охорони здоров’я щодо стану здоров’я дитини.
6.Організація роботи Команди супроводу
6.1. Загальне керівництво Командою супроводу дітей з ООП покладається на директора СЗДО № 232, який несе відповідальність за виконання покладених на Команду завдань та розподіл функцій між її учасниками.
6.2 Робота Команди супроводу здійснюється в межах основного робочого часу працівників.
6.3 Однією з організаційних форм діяльності Команди супроводу є засідання її учасників, яке проводиться не менше трьох разів протягом навчального року. За потреби скликаються позачергові засідання. Ініціювати позачергове засідання Команди супроводу може будь-хто з її учасників.
6.4 Головою засідання Команди супроводу є директор СЗДО № 232.
6.5 Рішення засідання Команди супроводу приймаються за результатами колегіального обговорення інформації кожного її учасника відкритим голосуванням (за умови присутності на засіданні не менше 2/3 від загального складу).
6.6 Рішення засідання Команди супроводу оформляється протоколом, який веде секретар засідання. Протокол засідання підписується головою, секретарем та всіма учасниками засідання.
6.7 Секретар призначається із числа складу постійних учасників Команди супроводу.
7. Права і обов'язки членів Команди супроводу
7.1. Члени Команди супроводу мають право:
- зажадати від батьків (законних представників) при обстеженні і консультуванні наступні документи на дитину: висновки лікарів і спеціалістів про стан здоров'я;
- самостійно планувати і організовувати навчально-виховні, консультативно-методичні, корекційно-відновлювальні та інші заходи з метою надання комплексної допомоги учасникам освітнього процесу.
7.2. Члени Команди супроводу зобов'язані:
- зберігати лікарську таємницю;
- сприяти пропаганді серед педагогів та батьків знань в області спеціальної педагогіки і психології.
You can do it, too! Sign up for free now at https://www.jimdo.com
Світлана (Wednesday, 16 October 2024 17:23)
Хочу виразити велику подяку всьому колективу нашого найкращого садочка! Тут працюють дійсно незламні люди, віддані своїй справі, творчі та найдобріші вихователі, професійні спеціалісти! Дякуємо всім за те, що в такий складний, страшний час ви підтримуєте наших дітей і нас, батьків. Навчаєте і дорослих і дітей. Дякуємо директору Тетяні Леонідівні за такий творчий, професійний, талановитий, чуйний колектив! Дуже класно, що є можливість зустрічатись діткам на проєкті ЮНІСЕФ! Дитина ходить із задоволенням! Від усіх батьків бажаємо всьому колективу здоров'я, стійкості, миру! Ми вас любимо!
Тетяна (Tuesday, 04 June 2024 10:36)
Доброго дня!Хочемо подякувати всім , хто був з нами ці нелегкі роки! Наші дітки застали і час короновірусу і війну, нажаль, але чуйний, турботливий , добрий, завжди готовий прийти на допомогу персонал садочку #232 готовий був з нами бути 24/7!
Дякуємо кожному за підтримку, особливо вихователям 5 групи "Берізка" Катерині Миколаївні та Юлії Михайлівні- за цікавий навчальний матеріал та корисні розвивальні завдання!
Всім бажаємо мирного неба та щасливого дитинства!
Ткачук Тетяна (Monday, 27 May 2024 20:12)
Дуже дякую команді вихователей нашого улюбленого садочка!Дитина ходила с превеликим задоволенням !Вивчила багато цікавого ,знайшла нових друзів!
Сідашова Наталія (Monday, 27 May 2024 17:57)
Від всього серця дякуємо вихователям та фахівцю-логопеду за чудові, цікаві та креативні дистанційні заняття!
Батьки (та бабусі з дідусями �) групи N4, N5
Дехтярьова Діана Олександрівна (Monday, 27 May 2024 15:21)
Чудовий садочок,професійні,турботливі вихователі.Донечці завжди дуже цікаво і до садочка ходить із задоволенням
Майя (Wednesday, 31 January 2024 13:18)
Хочу виразити велику подяку всьому педагогічному колективу нашого садочка, якій відвідує моя дитина. Але, нажаль зараз ми бачимось тільки онлайн. Педагоги докладають дуже багато зусиль для розвитку та виховання наших дітей, готують дуже цікаві заняття з різних напрямків, дуже веселі та корисні руханки, кваліфіковані консультації для нас батьків з питань розвитку та виховання дитини. Ще раз велика подяка вам, наші вихователі та спеціалісти за таку кропітливу, складну, але дуже цікаву і необхідну для нас і наших діток роботу в такий складний час. Всім нам миру та скорішої Перемоги! З нетерпінням чекаємо зустрічі в нашому садочку!
Батьки дітей гр.2,3,4,5. (Wednesday, 29 November 2023 08:10)
Дякуємо психологу та логопеду за дуже цікаві онлайн заняття, консультації під
час воєнного стану.
Тетяна (Tuesday, 28 November 2023 16:17)
Хочеться висловити слова подяки всьому колективу найкращого дитячого садочка #232 "Сіренький Зайчик ". Ви як одна велика родина працюєте дружно та турботливо! Психолог Вікторія Григорівна має особливий підхід до діточок з вправами, що їх заохочують та пиклуються, логопед Ірина Станіславівна - професійно виправляє та зміцнює правильну вимову дітей; вихователі Катерина Миколаївна та Юлія Михайлівна , Віра Юріївна, надають завжди дуже цікаві , корисні та розвиваючи заняття;фізичне виховання - це основи всього здоров'я , що забезпечує Вікторія Ганчева, дуже активний талановитий фахівець, методист Світлана Павлівна - генератор ідей та пропозицій, та звісно директор Тетяна Леонідівна- голова цієї родини, турботлива, уважна, завжди усміхнена, яка знає підхід до кожної дитини! Нажаль наші дітки не мають змоги їсти смічну їжу в садочку, які готують як вдома.Але ми всі сподіваємось на скору зустріч та бажаємо всім натхнення та терпіння! Все буде! Щиро Вам Всім Дякуємо за Вашу Важку Працю!
Вікторія Ганчева (Tuesday, 28 November 2023 14:14)
Велика подяка методисту спеціального закладу дошкільної освіти 232 "Сіренький зайчик", Соловьовій Світлані Павлівні, за потужну методичну підтримку педагогів та батьків. За вчасне, систематичне інформування стосовно освітніх новинок та новин, за сучасні погляди на дошкільну педагогіку, за організацію методичної роботи! Завжди в нагоді! Завжди користуюся! Дякую щиро!!!
Світлана (Tuesday, 24 October 2023 18:02)
Хочу висловити подяку колективу нашого садочка! В такий складний час ви знаходите сили бути з нами на зв'язку, надаєте завжди цікаві заняття, консультації. Ваша енергія та відданість своїй справі надихає і нас! Як можемо займаємось з дітками завдяки вам! Дякую всім за допомогу та підтримку. Дякую директору Тетяні Леонідівні за організацію такої нелегкої роботи, за таких педагогів! Дуже хочеться в садочок! Сподіваємось на скорішу Перемогу та зустріч з вихователькою Оленою Вікторівною.
Тетяна (Sunday, 11 June 2023 14:41)
Весь колектив дитячого садка вітаємо з закінченням навчального року. Цей навчальний рік був дуже важкий, як для батьків так і для робітників дитячого садка.
"Сіренький зайчик"- самий найкращий садочок, з великої літери!.Але в воєнний час ваш колектив завжди був двигуном, який надихав нас на заняття та ігри з дітьми вдома. Кожного дня ми чекали завдання, виконували їх, хоча інколи було важко.Дяґкуємо вихователям групи "Полуничка": Тетяні Михалівні та Марині Генадіївні за цікаві відео-заняття, психологу Вікторії Григорівні за корисні поради та відеоролики, логопеду Ірині Станіславовні за рекомендації та корекційні вправи,які допомагають праильно вимовляти слова та звуки, методисту Світлані Павлівні , яка координує роботу своїх колег. Дякуємо директору Тетяні Леонідівні за професіоналізм, злагодженність та уміння організувати роботу колектива у цей нелегкий для нашої країни час. Бажаємо всьому колективу здоров"я, злагоди,творчіх успіхів, натхнення та МИРУ! Чекаємо на зустріч у дитячому садку.
Ева (Friday, 09 June 2023 12:12)
Шевчук
Мамочка (Monday, 20 February 2023 22:12)
Хочу також подякувати всім педагогам нашого найкращого садочка! Низький всім уклін! Ви робите справді неймовірне для нас і наших діток в такий важкий час! Завдяки вам ми зрозуміли, що таке навчати наших непосидючих дітей, як іноді важко їх організувати. І ми тепер так само вчимося розуміти своїх дітей, вчимося разом з ними. Дякую від всіх батьків психологу за такі вчасні та необхідні консультації та заняття. Дякую логопеду за корекційну роботу і терпіння в прямому онлайн спілкуванні. Дякую вихователям за цікаві заняття, ідеї та консультації. І окреме дякую директору Тетяні Леонідівні за професіональний, самовідданий колектив. Дуже сумуємо за нашим садочком і розуміємо, що тут справді люблять наших дітей та віддають їм свою душу та серце! Сподіваємося на скорішу зустріч з вами! Миру всім!
Батьки гр.1,2,3,4,5,6. (Sunday, 19 February 2023 15:57)
Наші діти і ми скучаємо за нашим садочком.Дякуємо вихователям,спеціалістам за те,що маємо можливість продовжувати навчати та розвивати наших дітей,за онлайн спілкування.
Батьки гр.1,2,3,4,5,6.
Батьки групи 3,6 (Wednesday, 15 February 2023 18:35)
Щиро дякуємо нашим вихователям,психологу,логопеду,всім спеціалістам закладу за те,що у воєнний час з нашими дітьми проводиться онлайн дистанційне навчання(заняття,консультації).
Дякуємо керівникові закладу за налагоджену роботу колективу.
Батьки групи3,6.
Тетяна (Thursday, 14 July 2022 10:31)
Хочу виразити слова подяки колективу дитсадка " Сіренький зайчик" за вашу працю. Наш син ходив до групи "Горобинка" із задоволенням. Там працюють вихователі Грибко Юлія Михайлівна і Красуля Олена Вікторівна та помічник вихователя Корнєва Олена Владиславівна в тандемі. Шкода, що Війна все зруйнувала. Колектив дитсадка знаходить можливість у важкий час тримати взаємозв'язок з дітьми. Дякуємо керівникові закладу Кончуковській Тетяні Леонідівна, за те, що вона у воєнний час продовжує керувати професійним колективом закладу, який завжди на зв'язку з батьками. Дякуємо логопеду Ірині Станіславовні за її консультації та дистанційні заняття, щодо правильної вимови звуків. Дякуємо практичному психологу Вікторії Григорівні за корисні поради, які допомагають тримати себе в руках та допомагати своїм дітям справитися зі стресовою ситуацією. Бажаємо всім здоров'я та миру. Дуже чекаємо коли наші діти з радістю підуть до садочка. Родина Шелепових
Ірина Балховітіна (Sunday, 29 May 2022 12:32)
Доброго дня! Хочу звернутися до нашого дитячого садочка, а зокрема до всіх людей, які там працюють, а особливо до наших вихователів Білоус Тетяна Михайлівна та Зарубіна
Марина Генадіївна!
Ось і настав час, коли наші дітки залишають дитячий садочок! Я звертаюся від всіх батьків групи №2 «Полуничка», хочемо сказати спасибі велике нашим чудовим вихователям, які не шкодували своїх сил і старань, які наповнювали кожен день променями радості і веселощів, які дарували дітям теплоту своїх сердець і світло посмішок. Дякуємо вам за вашу працю і доброту, будьте здорові і щиро щасливі в житті.
З самого початку, коли наші маленькі дітки переступили поріг нашого садочку, це було 4 роки тому, був страх,залишити чужим людям своє серденько, але коли з кожним днем, забираючи дитину, ти бачив посмішку і щирі розповіді, як цікаво вона провела час, у що гралася з дітками, чого навчилася, цей страх просто зник! Велика робота всього колективу, дала свої плоди, хороші, відмінні плоди, і за це ми вам вдячні, ви початок великого шляху, який жде наших дітей, і цей початок є достойним!
Наші діти пройшли нелегкі часи, спочатку вірус, потім війна, але ви наші любі вихователі завжди підтримували нас і працювали з нами та нашими дітьми, величезне дякуємо за окрему увагу для кожної дитини!
Я вважаю, що найважливіша подяка вам , це те як дивляться на вас, діти. Так, їм цікаво, що буде за стінами садка, так, вони хочуть стати дорослішими, піти в школу. Але повірте, діточки вас будуть пам’ятати ще довго. Самі теплі і зворушливі спогади тягнуться з дитинства. І ви в них — значуща частина.
Спасибі вам за це, удачі, успіхів у благородній та потрібній справі.
Татьяна (Sunday, 15 May 2022 13:07)
Хотим поблагодарить воспитателей группы 5 "Березка" Катерину Николаевну и Веру Юрьевну, а также психолога Викторию Григорьевну за то, что в такое нелёгкое время , благодаря, Вам, мы можем предложить нашим детям граммотный познавательный, обучающий и развлекательный материал, а также можно обратится за помощью к психологу и получить консультацию специалиста.
Спасибо каждому сотруднику сада за любовь и заботу к нашим деткам !!!
Наталія (Thursday, 12 May 2022 09:10)
Хочу подякувати всім педагогам нашого садочка за те, що в такий складний час підтримують наших діток, надають цікаві завдання, завжди з нами на зв'язку! Нам, дорослим, теж дуже важливо знати, що ми залишаємося разом з нашими вихователями та у будь який час можемо отримати пораду, консультацію від фахівців садочка. Окрема подяка директору Тетяні Ленонідівні за такий творчий, відданій своїй справі колектив! Віримо у скорішу перемогу! Чекаємо повернення у садочок, до наших вихователів!
Ksenia (Thursday, 12 May 2022 08:57)
Спасибо воспитателям,психологу,логопеду за то,что в военное время дают нам консультации,задания для наших детей.
Родители гр.1,2,3,4,5,6.
Татьяна (Thursday, 12 May 2022 08:50)
Хочу подякувати вихователям групи 5 "Берізка" Катерині Миколаївні та Вірі Юріївні. Ми дуже вдячні за творчі способи їх навчання під час воєнного часу. Донечка залюбки переглядає та виконує усі завдання. Раді співпраці з такими досвідченими вихователями. ДЯКУЄМО ВАМ ЗА ВИХОВАННЯ ТА ЛЮБОВ ДО НАШИХ ДІТОК!!! Наш садок найкращий!!!
Миша (Friday, 10 September 2021 22:03)
Спасибо воспитателю группы Березка! Ребенок ходит в садик с удовольствием!
Анастасия (Friday, 10 September 2021 21:17)
Спасибо, любимой Татьяне Николаевне, она всегда радостно встречает) ребёнок с радостью бежит в садик каждое утро)
Михаил (Friday, 10 September 2021 08:38)
Отличный садик, ребенок ходит с удовольствием!
Спасибо всему персоналу!
Анна Гаркуша (Wednesday, 01 September 2021 09:03)
"Серенький Зайчик" стал вторым домом для наших деток! Лучшего места для развития малышей просто не найти. Маленькие группы, в которых к каждому ребенку обеспечивают индивидуальный подход, чуткие квалифицированные воспитатели. А какие увлекательные праздники устраивают детворе!
Отдельное спасибо хочется сказать пед коллективу группы "Веночек". Наталья Викторовна, Анастасия Станиславовна, Ирина Валерьевна - вы лучшие! Спасибо за ваш труд!
Михаил (Friday, 26 March 2021 19:04)
Радуемся каждый день, тому что ребенка приняли в этот садик, хоть и ехать до него очень далеко. Таких профессионалов и любителей своей работы как
Красуля Елена Викторовна, Анастасия Ивановна и Юлия Михайловна, очень тяжело найти- большая вам благодарность за труд и душевные силы вложенные в деток!
Натали (Thursday, 25 March 2021 16:28)
Если Вы ищите самый лучший детский садик в Запорожье- то это 232 Серенький Зайчик.
Ребенок пошел в сентябре в ясли в 2 года и ещё не разговаривал, на сегодняшний день уже рассказывает 4 сказки и стихи. Это заслуга наших прекрасных воспитателей группы Рябинка. Наши воспитатели делают кукольные театры, Развивающие занятия, утренники, изучают природу, свойства воды. Регулярно ребенок приносит из Сада поделки/аппликации/ рисунки.
И ещё в садике детей развлекают батутом, шариковым бассейном, игрушками Монтессори и многое другое.
Огромное спасибо нашим самым лучшим воспитателям и коллективу садика!!!
Марина (Saturday, 06 March 2021 19:53)
Огромное спасибо нашим воспитателям:
Шрамко Н.В.,
Черняевой Л.Н.,
помощнику Кравчук Л.П. и коллективу СДНЗ за такой душевный и красивый,весенний праздник для наших деток����
И отдельная благодарность за фото,видео и возможность окунуться в эту прекрасную атмосферу���
57 (Saturday, 06 March 2021 15:37)
Верегитин Марк 0688795614
Инесса (Wednesday, 03 March 2021 18:49)
Хочу выразить огромную благодарность воспитателям детского сада №232, группы «Клубничка». Марине Геннадьевне, Татьяне Михайловне спасибо Вам за чуткое отношение к детям, индивидуальный подход к каждому ребенку, профессионализм и терпение! Ребенок с удовольствием ходит в сад, приносит разные творческие работы. Очень интересно и познавательно в этом возрасте.
Наталья (Sunday, 24 January 2021 09:26)
Спасибо огромное практическому психологу,Виктории Григорьевне, которая провела консультацию в кабинете, с соблюдением всех санитарных норм во время карантина. Мы решили вопрос по поводу развития психических процессов и эмоциональной сферы моего сыночка.
Для нас это было важно
Анна (Friday, 13 November 2020 11:39)
Хочу выразить благодарность всему коллективу нашего замечательного садика, вы настоящие профессионалы своего дела и стали для деток и нас родителей второй семьёй! Отдельное спасибо нашим заботливым и внимательным воспитателям Лидии Владимировне, Анне Николаевне и Светлане Ивановне! В группе, как и в садике в целом уют, чистота и прекрасная атмосфера, ребёнок ходит в садик с удовольствием. Наши воспитатели настоящие затейники, скучать с ними не приходится, постоянно занимаются с детками творческой деятельностью, подвижными играми и развитием в целом, спасибо за фото отчёты это очень ценно.
Марія (Tuesday, 10 November 2020 17:44)
Дякуємо колективу СДНЗ за те, щов період карантину ми маємо змогу водити наших дітей у дитсадок. Від батьків 2 групи.
Наталья (Monday, 09 November 2020 16:36)
Моя дитина відвідує групу 3 "Віночок" з вересня 2020р.Ми з синочком задоволені дуже.Тут кожен день проходить не забутнім,веселим,розважальним,пізнавальним та активним.Дитина в садочок ходить з великим задоволонням.Велику вдячність вихователям Наталії Вікторівні Могілат,Олені Вікторівні Бабак та Ірині Валеріївні Крайновій за професійний підхід до нелегкої роботи. Ви вмієте дати кожній дитині материнську любов. Вихователь-це друга мама.Бажаю Вам міцного здоров`я,успіхів у вашій роботі,вдячних батьків.
Гаркуша Анна (Tuesday, 07 April 2020 21:03)
Хочу выразить огромную благодарность всему коллективу детского сада, а особенно воспитателям гр. Рябинка! Елена Викторовна и Анастасия Ивановна! Вы Профессионалы с большой буквы! Невероятно тактичные, чуткие и отзывчивые. В непростое время карантина вы просто стали палочкой-выручалочкой для родителей )) Спасибо за неиссякаемый поток творческих идей! Благодаря вам мы все знаем, чем занять и как развивать наших малышей )
Елена Олейникова (Monday, 06 April 2020 22:16)
Очень хочется сказать много добрых слов и слов благодарности в адрес нашего детского садика.
Наши воспитатели Елена Викторовна и Анастасия Ивановна – профессионалы своего дела. Проводят много интересных занятий с детьми: и вырезают, и клеят, и лепят.
Я очень рада, что мой ребенок попал именно к таким добрым, чутким и душевным людям. Воспитатели ответственно подходят к подготовке мероприятий, с вниманием и заботой относятся к каждому ребенку.
Чувствуется, что в саду работает очень дружный и слаженный коллектив и опытные специалисты. Это тоже очень важно.
В ОБЩЕМ ОГРОМНОЕ ВАМ СПАСИБО!!!
Доня Елена (Wednesday, 01 April 2020 17:24)
Выражаю огромную благодарность нашим любимым воспитателям ясельной группы: Красуле Елене Викторовне и Макар Анастасии Ивановне за ваш труд и заботу о наших детках! Утренники- отличные! Дети идут в сад удовольствием! Занятия: утренняя зарядка, лепка, рисование, игры, прогулки - да и это далеко не все! Спасибо за фотографии - все процессы вы фотографируете и нас, родителей радуете этими фото!
Ощущаем вашу заботу, даже если ребенок заболел! Воспитатели всегда позвонят, поддержат и обязательно услышим: " Выздоравливайте! Нам очень вас не хватает! " - такое не в каждом садике встретишь...
И не забываете поздравить именинников))) - даже если это выходной!
А вот сейчас карантин, но мы постоянно на связи! В нашей группе ( в Вайбере ) вы нас поддерживаете, информируете, также мы получаем рекомедации, как занять деток, игры онлайн, советы как развивать мелкую моторику, фонематический слух, сенсорную моторику! Спасибо психологу за рекомедации на сайте! Спасибо логопеду, она тоже в группе нам рекомедации пишет.
Я рада, что мой ребенок воспитывается в таком чудесном садике, где такие прекрасные педагоги- профессионалы своего дела! Татьяна Леонидовна- респект Вам!
Мама Маратика (Friday, 27 March 2020 18:28)
Внешние состояние детского сада (обустройство площадок, ухоженность территории), состояние внутренних помещений, материальная база, а также общая "атмосфера" садика, т.е. те аспекты, которые непосредственно влияют на воспитание ребенка всегда ухожены,чистые,в хорошем состоянии. За что огромное спасибо всему коллективу детского сада!!!
!!!Не смотря на карантин, воспитателями группы Белоус Т.М. и Зарубиной М.Г. ведётся активная работа с нами(родителями группы) в социальных сетях. Спасибо вам за советы,рекомендации,консультации и просто за активную поддержку. Я рада ,что мой сынок попал к вам в группу,где вы,вместе с помощником В.Н.Нечипоренко встречаете и провожаете нас с улыбкой. Сил вам и терпения �
Наталья (Wednesday, 25 March 2020 11:39)
Большое спасибо воспитателям,специалистам,методисту детского сада за то,что дают родителям рекомендации чем занять наших детей во время карантина.Родители гр.2
Ксенія (Tuesday, 24 March 2020 16:19)
Поздравляем с праздником весны-8 марта всех сотрудников детского сада. Желаем счастья,здоровья,успехов в работе,весеннего настроения.Благодарим за то тепло,любовь,заботу,которую вы дарите нашим детям.Спасибо за прекрасный утренник, положительные эмоции.за всё,что вы делаете для наших малышей,за хорошее питание.Родители гр.2.
Анна (Thursday, 05 March 2020 15:18)
Мы, родители старшей группы 6 "Ромашка", хотим выразить огромную благодарность нашим воспитателям Кириченко Н.Г. и Олейник О.А., спасибо огромное за их старания и профессионализмом в проведении весеннего праздника, который был наполнен позитивными эмоциями, добром, теплом и любовью!
Хочется сказать большое спасибо за эффективную работу, которая проводится с нашими детьми, за хорошее питания. Отдельное спасибо поворам за вкусные блюда. За время пребывания наших детей в д/с приобретались игры, игрушки, открылась развивающая комната, сделаны ремонты блоков, павильона. Добровольные взносы родителей идут по назначению, ежемесячно пишутся отчеты родительской инициативной группой о поступлении и использовании поступающих средств. Мы ощущаем что весь коллектив садика старается и вкладывает в свою работу максимум! Еще раз, спасибо, всему коллективу за огромный вклад в воспитание наших детей! Вы молодцы! ЛЮБИМЫЙ САДИК!!!
Елена (Friday, 28 February 2020 23:37)
Хочу выразить благодарность за замечательный праздник весны, на которым нам повезло сегодня побывать! Я уверена, что именно такие красивые праздники с акцентом на любовь и уважение к мамам, бабушкам - это самые эффективные воспитательные методики!!!
Спасибо Вам, наши любимые воспитатели Наталья Викторовна Могилат и Елена Викторовна Бабак, за теплую атмосферу, трогательные танцевальные постановки и милые сердцу каждой мамы детские поделки! Вы, как всегда, очень честно и с душой выполнили свою работу!
Отдельная благодарность обаятельной Шапокляк, роль которой неподражаемо сыграла воспитатель Наталия Викторовна Шрамко, которую мы уважаем и любим еще со времен старшего сына!
Спасибо администрации садика за любовь к детям и поддержку креативных идей в коллективе!
с уважением, семья Негой Насти и Владика
Сидаш Надежда (Thursday, 06 February 2020 21:34)
Нам очень повезло, мы попали в "Серенький зайчик"!!!
Очень довольны садом(есть с чем сравнивать), любящие и отзывчивые воспетатели, лучшие специалисты и просто дружный коллектив!!! ❤️
Отдельная благодарность :
Татьяне Леонидовне
Наталье Викторовне
Людмиле Николаевне
Людмиле Петровне
Елене Викторовне
Нарине Анатольевне
Юлие Михайловне ❤️❤️❤️, за ваш безграничный труд и любовь к деткам...
Мы вас очень любим и ценим�
Анна (Thursday, 06 February 2020 18:45)
Хочется сказать большущее спасибо нашим воспитателям Наталье Викторовна и Людмиле Николаевне за их профессионализм и человеколюбие. Дети ходят в сад с огромным удовольствием.
Литовченко (Monday, 16 December 2019 19:13)
Садом очень довольна! Спасибо всему коллективу сада, который всегда пойдет"на встречу" в любом вопросе!
Группа "Горобинка" воспитатели Елена Викторовне и Нарина Анатольевне, а также Юлия Михайловна, спасибо за вашу помощь деткам в первый, такой непростой период-первый год пребывания малышей в саду!
Группа "Березка" - Наталья Викторовна, Людмила Николаевна, Людмила Петровна, спасибо за ваш труд с нашими детками, за ваше понимание, за созданный уют в группе! Мы Вас очень ценим! Здоровья Вам и вашим семьям!
Елена (Thursday, 12 December 2019 00:01)
Большое спасибо нашему воспитателю Могилат Н.В. за волшебный мастер-класс по созданию Деда Мороза, который исполняет желания!
Наталья Викторовна, спасибо Вам за креативный подход и домашнюю атмосферу!
Настя счастлива! Вы, действительно, создали предновогоднее настроение и детям и родителям!
с уважением, семья Негой
Олена (Wednesday, 11 December 2019 23:50)
Висловлюємо свою подяку вихователю нашої групи "Віночок" Бабак О.В. за допомогу в підготовці до районного конкурсу "Хортицькі дзвіночки-2019".
Олено Вікторівно, спасибі Вам за вибір переможного вірша та тренування нашої донечки Насті!
Результат Вашої завзятості та зацікавленності у розвитку талантів наших діток - це почесний диплом та вихід на міський конкурс майстрів художнього читання!
Для нас це дуже важлива перемога,
з повагою, сім'я Негой
Ирина и Машенька (Wednesday, 11 December 2019 20:13)
А у нас в группе сегодня было новогоднее настроение, спасибо нашей Наталье Викторовне!!! Было увлекательно и интересно и мне и ребёнку, дружно загадываем желания нашему Деду Морозу, которого сделали под руководством любимого воспитателя!!! Спасибо!!!
Гаркуша Анна (Tuesday, 12 November 2019 14:30)
Спасибо огромное всем сотрудникам детского сада! Вы проделываете огромную работу на благо наших деток. Особую благодарность хочется выразить нашим заботливым Елене Викторовне и Юлии Михайловне!
Семья: Елена, Сергей и Олеся (Tuesday, 05 November 2019 16:54)
Предыдущий отзыв- хочу отметить, что ходим мы в ясельную группу " Горобинка", благодарим наших воспитателей : Красуля Елена Викторовна, Могилат Наталья Викторовна и няня - Юлия Михайловна.